Obrázek uživatele Vlado
  • autor: Vlado
  • publikováno: 30.9.2015 10:25
  • zobrazeno: 1130x
+
0
-

8 typů na doplňky živé stravy proti vypadávání vlasů

Vypadávání vlasů je problém, kterému denně čelí mnoho lidí! Je opravdu k vzteku vidět své prameny vlasů v ruce po každém česání, mytí nebo v posteli, když se probudíme.

Zdravé jídlo je klíčem k řešení problému vypadávání vlasů! V následujícím článku vám ukáži 8 typů na super potraviny, doplňky živé stravy, které vám pomůžou účinně vyřešit vypadávání vlasů

1. Špenát
Špenát je nabitý řadou životodárných živin, vitamínů a minerálů. Je základní součástí zelených smoothie a tak se není co divit že je doporučována jeho každodenní konzumace lidem všech věkových skupin. Špenát je přímo napěchován vitamíny, minerály, draslíkem, vápníkem, železem a omega mastnými kyselinami a to vše je velmi vhodné k udržení zdravých vlasů.

2. Fazole
Jsou neuvěřitelný superfood a měly by být častou součástí vaší stravy. Jsou bohaté na bílkoviny, které jsou důležitým prvkem pro silné a lesklé vlasy. Živiny z fazolí chrání vaše vlasy, zejména v chladných měsících roku kdy jsou naše vlasy vystavovány suchu a mrazu. Do stejné čeledi jako fazole také patří cizrna, sojové boby, atd.

3. Oves
Oves obsahuje všechny živiny, které jsou potřebné pro naše vlasy. Oves dodává potřebné množství zinku, mědi, vitamínů skupiny B a bílkovin, které jsou charakteristickými mikronutrienty potřebnými pro správnou výživu vlasů a ukončení problému s vypadáváním vlasů.

4. Hrášek
Nepodceňujte hrách, přesto že je malý, ale ve skutečnosti je nesmírně silný pokud jde o jeho nutriční hodnoty. Je také zdravým zdrojem bílkovin, beta-karotenu, vitamínu C, které jsou vynikající pro zvýšení hustoty vlasů.

5. Ořechy
Mandle, vlašské ořechy, pekanové ořechy, kešu a další známé ořechy jsou považovány za účinné pomocníky proti vypadávání vlasů. Esenciální oleje a životně důležité živiny, které obsahují jsou fantastické pro pokožku, mozek, srdce a také pro zdravé vlasy.

6. Pšeničné klíčky
Pokud řešíte velký problémem s vypadávání vlasů, musí patřit pšeničné klíčky do vaší stravy. Jsou velkým zdrojem živin, které podporují zdravý růst vlasů. Pšeničné klíčky jsou vynikajícím zdrojem vlákniny, mědi a zinku, které společně účinně pomáhají udržovat vlasy zdravé.

7. Mrkev
Kromě toho že je dobrá pro zrak, je také zdatná v udržování zdravé pokožky hlavy a vlasů! Konzumace mrkve jednou týdně se ukazuje jako velmi efektivní pro organizmus. Je bohatá na vitamín A, který produkuje zdravé mastné sloučeniny pro pokožku hlavy, kožní maz. Kožní maz chrání vlasy a vlasovou pokožku před špínou a suchem.

8. Slunečnicová semena
Slunečnicová semínka jsou jednou z nejlepších potravin, kterou si můžeme vybrat pro získání dlouhých a silných vlasů. Obsahují vysoké množství živin, jako je hořčík, zinek, bílkoviny, vitamín E, selen, železo, draslík, měď, biotin, skupiny vitaminů B a vápník. Společně účinně pomáhají udržet naše vlasy zdravé.

Další informace o prospěšnosti konzumace listové zeleniny a ovoce ve smoothie najdete tady: 
http://super-smoothie.eu

Zdroj k článku: http://www.homeremedyshop.com/12-super-foods-for-preventing-hair-loss/

Přílohy příspěvku

Komentáře uživatelů

Zatím nebyl přidán žádný komentář

Nový komentář

Jméno

Email

Ochrana proti SPAMu

  «   Napište číslicí kolik je 6 - 4


Přidat komentář