Obrázek uživatele Miloš Kavický
+
2
-

Rostlinné tuky versus omega-3

Moderní západní strava, tedy i spíše vaše, je založena na omega-6 tuků a nedostateku omega-3.
Zpracovaných rostlinných tuků, olejů, používáte ve vaši kuchyni mnoho a myslíte si, že je to dobře. Není to pravda. Je potřeba omezit tyto nadbytečné omega-6 a zařadit do stravy omega-3. 
Do stravování zařaďte tučné ryby.
- - -

Co do potravinových doplňků:Nekupujte přípravek, kde je vedle omega-3 též i omega-6. Takový přípravek vám nic nevyřeší, pouze sníží stav vaší pěněženky. Kupujte jenom přípravky s omaga-3. 
Nechte si klidně v lékárně nalét do lahvičky rybí tuk. Že vám nechutná? Ale zvyknete si. 
Rybí tuk jsme dříve dostávali ve školce, jako malí, před obědem na lžici. Ve frontě. Teprve potom sednout k obědu. Dneska to děti nedostávají. 
Optimální poměr mezi těmito tuky:
Ideální poměr mezi omega-6 a omega-3 je 3:1, lépe 2:1, nejlépe 1:1.
Většina lidí však žije na poměru 20:1 (!)

Komentáře uživatelů

Zatím nebyl přidán žádný komentář

Nový komentář

Jméno

Email

Ochrana proti SPAMu

  «   Napište číslicí kolik je 8 - 2


Přidat komentář