Omega 3 v těhotenství

0
před 3 měsíci Liana Kovářová

Ahoj holky, jsem ve 4. měsíci a sháním kvalitní zdroj Omega 3. Na doporučko kamarádky jsem zkoušela obyč. Rybí tuk, ale ta vůně… to jsem jednoduše nedala. Věděla byste některá o něčem? Nebo jestli jde ten tuk zakomponovat do nějakého jídla, aby to nebyla taková pálka?

0
před 3 měsíci FrederikaO.

Já v těhu vsadila obecně na dostatek ryb v jídelníčku a doktorka mě vždy chválila, že je to pro miminko paráda. S rybím tukem jako takovým zatím bohužel bez zkušenosti, ale taky jsem o něm dost četla.

0
před 3 měsíci Dittta

My doma do všeho cpeme chia semínka, který jsou taky supr zdrojem, tak můžete třeba do snídaně nějak zakomponovat. Já je většinou házím do jogurtu s ovocem a ještě si pochutnám.

0
před 3 měsíci Miluse8

Zdravím, já osobně moc doporučuji mrknout na značku Naturevia, kupujeme jejich vitamíny každoročně a Omega 3 za nás velká spokojenost. Baštíme celá rodina a vzhledem k tomu, že rybám moc neholdujem, tady je supr, že necítíme žádnou pachuť ani závan.

0
před 3 měsíci Liana Kovářová

Jee tak mnohokrát děkuji za tipy, jste záchrana! Přeji krásný den :-)

Nový příspěvek do diskuse

Jméno

Email

Ochrana proti SPAMu

  «   Napište číslicí kolik je 10 - 1


Přidat příspěvek