Jak jíst zdravě a zároveň přibrat (tuk)?

0
před 4 roky Nedo

Jde to vůbec? Počítal jsem si, jaké množství "zdravých" potravin jako rýže, těstoviny, zelenina, ovoce, celozrnné pečivo atd. bych musel za den sníst, abych do sebe dostal alespoň 2500 kcal, a to bych teda nikdy nezvládnul do sebe nasoukat, bohužel ani třetinu z toho - prasknul by mi žaludek.

0
Obrázek uživatele Sunriska
před 4 roky Sunriska

Nedo: Tak to máme stejný problém, potřebovala bych přibrat jako sůl, ale při mém aktivním stylu života společně se zdravým stravováním to jaksi nejde. Navíc mám rychlý metabolismus, takže můžu sníst třeba 10 knedlíků a ručička na váze se ani nehne. Zkouším všechno možné, ale i nemožné. Momentálně se zajímám o půsty, kdy po řádném pročištění organismu dochází k většímu přibrání v důsledku lepšího příjmu a vstřebatelnosti živin.

0
Obrázek uživatele Lucka
před 4 roky Lucka

"Krásné problémy" :D A nepomohou třeba ani hodně vydatné potraviny, kupříkladu hodně se doporučují ořechy a sušené ovoce, také sója, ale odborník nejsem, tak nechci dělat "chytrou";) Každopádně bych váš metabolismus uvítala :)

0
Obrázek uživatele Stana
před 4 roky Stana

Trochu z názvu nechápu jestli chcete přibrat pouze na váze, nebo jen tuk či co vlastně chcete nabrat.Z rýže, těstovin a ovoce opravdu nepřiberete a už vůbec ne svalovou hmotu.

0
před 4 roky Jana

Já si myslím, že z rýže přiberete, vždyť zápasníci sumo jsou prakticky jenom na rýži a jak jsou baculatí, jde jen o to že jí musíte sníst kvanta, hrníček rýže stačit nebude.

0
před 4 roky Viki

tak 2500kcal je cca 10500 KJ, cislo 2500 Vam niekto vyrataL? ako prve je potrebne je vypocitat bazalny metabolizmus (teda dozviete sa, kolko vase telo spali za cely den len pri beznych cinnostiach), ak chcete chudnut, pomaly a trvalo, znizte energeticky prijem o cca 1500-2000KJ= 0,5kg tuku tyzdenne; teda, ak vam vyjde, ze vas bazalny metabolizmus je 8000KJ= cca 2000Kcal, vy musite denne prijat len 6000KJ = 1500Kcal; zavisi na vasom veku, praci, pohybe, atd, nejde jednoznacne urcit len takto , ze musite prijat 2500Kcal

0
před 4 roky viki

a k priberaniu? jedzte aspon 6g sacharidov na 1kg telesnej hmotnosti v podobe ovsenych vlociek, ryze, zemiakov, celozrnnych cestovin, ale aj na veceru

0
Obrázek uživatele Sunriska
před 4 roky Sunriska

Mě osobně o svalovou hmotu vůbec nejde, uvítala bych aspoň 5 kg tuků..Je mi jasné, že to málokdo dokáže pochopit, ale žádná sranda to opravdu není..A takové množství kcal, co by "měl" člověk denně pozřít by můj žaludek také neunesl.

0
Obrázek uživatele Lucka
před 4 roky Lucka

Sunrisko a co nějaké ty Nutridrinky? Četla jsem obvykle spoustu kladných reakci na ně, ale nemám s nimi zkušenosti, měla jsem jednou jeden a byl dobrý, to ano, vím, že by měl obsahovat spoustu "energie" a obvykle ho vždycky doporučují k nabrání, ale jak říkám, ruku do ohně za ně dát nemohu, snad když by jste zapátrala po více info...;)

0
Obrázek uživatele Sunriska
před 4 roky Sunriska

Lucko, k takovým výrobkům jsem hodně skeptická, nejradši bych našla něco zaručeného v přirozenější stravě. Navíc představa, že bych měla ještě více energie než nyní mě docela děsí..:D Spíš bych volila dětské kašičky, po nich se prý také přibírá..

0
Obrázek uživatele Stana
před 4 roky Stana

Nutridrink je dobrá volba, ale dost drahá. Těžko se radí, když není známo komu. Váha, výška, BM, CDPE,denní příjem a typická strava dotyčného, bez toho nelze říct, ano zkuste jíst to a to. Obecně když teda chcete tuk, zkuste jíst několik banánů denně,mají hodně enargie. Třeba taky ořechy, kokos, avokádo- pokud nechcete třeba jen dočasně sníst nějakou sušenku a musí to být vyloženě zdravé.

0
před 3 roky maja

Taky mám takový problém.Jsem dost hubená,a přibrat vůbec nejde.Ať jím co jím,nepřiberu ani deka.
Všichni mi to závidí,ale já se tím dost trápím.Byla bych štastná kdybych měla jeden špek:D

Nový příspěvek do diskuse

Jméno

Email

Ochrana proti SPAMu

  «   Napište číslicí kolik je 4 - 1


Přidat příspěvek