Jak jíst zdravě a zároveň přibrat (tuk)?

0
před 5 lety Nedo

Jde to vůbec? Počítal jsem si, jaké množství "zdravých" potravin jako rýže, těstoviny, zelenina, ovoce, celozrnné pečivo atd. bych musel za den sníst, abych do sebe dostal alespoň 2500 kcal, a to bych teda nikdy nezvládnul do sebe nasoukat, bohužel ani třetinu z toho - prasknul by mi žaludek.

0
Obrázek uživatele Sunriska
před 5 lety Sunriska

Nedo: Tak to máme stejný problém, potřebovala bych přibrat jako sůl, ale při mém aktivním stylu života společně se zdravým stravováním to jaksi nejde. Navíc mám rychlý metabolismus, takže můžu sníst třeba 10 knedlíků a ručička na váze se ani nehne. Zkouším všechno možné, ale i nemožné. Momentálně se zajímám o půsty, kdy po řádném pročištění organismu dochází k většímu přibrání v důsledku lepšího příjmu a vstřebatelnosti živin.

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

"Krásné problémy" :D A nepomohou třeba ani hodně vydatné potraviny, kupříkladu hodně se doporučují ořechy a sušené ovoce, také sója, ale odborník nejsem, tak nechci dělat "chytrou";) Každopádně bych váš metabolismus uvítala :)

0
Obrázek uživatele Stana
před 5 lety Stana

Trochu z názvu nechápu jestli chcete přibrat pouze na váze, nebo jen tuk či co vlastně chcete nabrat.Z rýže, těstovin a ovoce opravdu nepřiberete a už vůbec ne svalovou hmotu.

0
před 5 lety Jana

Já si myslím, že z rýže přiberete, vždyť zápasníci sumo jsou prakticky jenom na rýži a jak jsou baculatí, jde jen o to že jí musíte sníst kvanta, hrníček rýže stačit nebude.

0
před 5 lety Viki

tak 2500kcal je cca 10500 KJ, cislo 2500 Vam niekto vyrataL? ako prve je potrebne je vypocitat bazalny metabolizmus (teda dozviete sa, kolko vase telo spali za cely den len pri beznych cinnostiach), ak chcete chudnut, pomaly a trvalo, znizte energeticky prijem o cca 1500-2000KJ= 0,5kg tuku tyzdenne; teda, ak vam vyjde, ze vas bazalny metabolizmus je 8000KJ= cca 2000Kcal, vy musite denne prijat len 6000KJ = 1500Kcal; zavisi na vasom veku, praci, pohybe, atd, nejde jednoznacne urcit len takto , ze musite prijat 2500Kcal

0
před 5 lety viki

a k priberaniu? jedzte aspon 6g sacharidov na 1kg telesnej hmotnosti v podobe ovsenych vlociek, ryze, zemiakov, celozrnnych cestovin, ale aj na veceru

0
Obrázek uživatele Sunriska
před 5 lety Sunriska

Mě osobně o svalovou hmotu vůbec nejde, uvítala bych aspoň 5 kg tuků..Je mi jasné, že to málokdo dokáže pochopit, ale žádná sranda to opravdu není..A takové množství kcal, co by "měl" člověk denně pozřít by můj žaludek také neunesl.

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Sunrisko a co nějaké ty Nutridrinky? Četla jsem obvykle spoustu kladných reakci na ně, ale nemám s nimi zkušenosti, měla jsem jednou jeden a byl dobrý, to ano, vím, že by měl obsahovat spoustu "energie" a obvykle ho vždycky doporučují k nabrání, ale jak říkám, ruku do ohně za ně dát nemohu, snad když by jste zapátrala po více info...;)

0
Obrázek uživatele Sunriska
před 5 lety Sunriska

Lucko, k takovým výrobkům jsem hodně skeptická, nejradši bych našla něco zaručeného v přirozenější stravě. Navíc představa, že bych měla ještě více energie než nyní mě docela děsí..:D Spíš bych volila dětské kašičky, po nich se prý také přibírá..

0
Obrázek uživatele Stana
před 5 lety Stana

Nutridrink je dobrá volba, ale dost drahá. Těžko se radí, když není známo komu. Váha, výška, BM, CDPE,denní příjem a typická strava dotyčného, bez toho nelze říct, ano zkuste jíst to a to. Obecně když teda chcete tuk, zkuste jíst několik banánů denně,mají hodně enargie. Třeba taky ořechy, kokos, avokádo- pokud nechcete třeba jen dočasně sníst nějakou sušenku a musí to být vyloženě zdravé.

0
před 4 roky maja

Taky mám takový problém.Jsem dost hubená,a přibrat vůbec nejde.Ať jím co jím,nepřiberu ani deka.
Všichni mi to závidí,ale já se tím dost trápím.Byla bych štastná kdybych měla jeden špek:D

0
před 5 týdny Renda

Jaké tuky jsou podle vás zdravé?

0
před 5 týdny Eva

V kokoseovém oleji, mandlích, arašídech :-) mrkněte se tady mají toho spoustu https://www.fitness4u.cz/detoxikace/

0
Obrázek uživatele pjanysko
před 5 týdny pjanysko

Nejzdravější tuky - olivový, lněný, dýňový, sezamový, konopný, řepkový olej. Nejlépe všechny za studena lisované. Tyto tuky obsahují více Omega 3 mastných kyselin, které působí protizánětlivě a kterých máme všeobecně málo. Také přepuštěné máslo ( Ghi). O kokosovém tuku se stále vedou polemiky. Jedni říkají jak je zdravý, druzí zase že se mu máme vyhýbat. Je pravdou, že patří mezi palmové oleje. Tak raději opatrněji. Každý olej je však dobré používat v rozumném množství. Pořád je to tuk.

0
před 5 týdny Martina

Dívala jsem se na to fitness4u, mají tam fakt krásná tílka a legíny do posilovny, už jsem to i objednala :-D

0
před 5 týdny Katka

Jo máte pravdu, také jsem si objednala a vzala jsem si k tomu i spalovače tuků :-)

0
před 4 týdny Kat

A zkoušela jste někdo svět zdraví? Teď mi to doporučovala známá, že její syn je s nimi moc spokojen, potřeboval mírně nabrat a držet to.

0
před 4 týdny Lida

Jo svět zdraví znám, před vánoci jsem tam byla poprvé, udělali mi vstupní test a nastavili jsme režím. Od té doby jdou kila dolů a nevrací se mi, takže spokojenost. :)

0
před 4 týdny Kat

tak to je super, slyšela jsem na ně samou chválu, tak to asi nebude jen tak :)

0
před 4 týdny Lida

Však si tam zajdi, jejich vstupní test je za pár korun a uvidíš, jestli ti bude vyhovovat co ti řeknou a nastaví :)

Nový příspěvek do diskuse

Jméno

Email

Ochrana proti SPAMu

  «   Napište číslicí kolik je 7 - 7


Přidat příspěvek