Chudokrevnost

0
před 4 roky tetinka

Dobrý den,
prosím o radu jak doplnit organismus o železo. Byla jsem u doktorky, která mi na základě testů z krve předepsala železo v tabletách, po přečtení složení se mi jíst umělou hmotu a další dochucovadla, včetně barviv a sladidel jíst nechce. Červenému masu moc neholduji, ryby a oříšky už jím asi měsíc, ale stále to asi nestačí. Jsem malátna, bledá, nesoustředěná a těžko si zapamatuji věci.

0
před 4 roky Marta

Tetinko, bojuji s podobným problémem, ale řeším to úspěšně sezamovým olejem (2x denně čajová lžička) a nepravidelně popíjím kopřivový čaj, který také doplňuje železo. Jinak jak jste psala, oříšky jsou také vhodné. Že mám málo železa, jsem zjistila až když jsem šla darovat krev. Také mi předepsali železo v tabletách, ale zatím jsem se jich ještě ani nedotkla a doplňuji takto. A světe div se, funguje to, protože na dalším darování už bylo vše ok. :-) Navíc jsem živější, lépe se soustředím a mám pocit, že mám více energie. :-)

0
před 4 roky tetinka

Tak sezamový olej jsme si koupili nedávno, netušila jsem, že obsahuje železo, já ho koupila hlavně kvůli vápníku, jelikož semínka ho obsahují poměrně hojně. U tablet mám ještě jednu pochybnost, že se nemusejí vstřebat a tělo si z nich nic nevezme, je to alespoň zatím moje domněnka, kterou jsem si zatím ještě nikde nepotvrdila ani nevyvrátila. Zůstává mi tedy nad tím otazník. Více energie bych taky potřebovala, asi jako král sůl v jedné pohádce.
Když si vmíchám tepelně neupravený sezamový olej do jídla před konzumací, nemělo by to vadit ničemu?

Je mi jasné, že tyto informace se od doktora nedozvíte, z čeho by profitovali, že? Myslím že pilule vrátím zpět do lékárny.

Budu ráda za další zkušenosti a podělení se.

0
Obrázek uživatele karča
před 4 roky karča

Taky mám málo železa a hodně únavy. Byla jsem vyřízena, takže jsem po tabletách sáhla, ať můžu co nejdřív fungovat. Beru Sorbifer durules, za chvíli na kontrolní odběry a pak zůstanu už na přírodních doplňcích Fe. Musím uznat, že tablety pomohly, co se únavy týče.

0
před 4 roky Marta

Já jsem si právě zjišťovala čím by šlo Fe doplnit a ten sezamový olej se doporučuje nalačno cca půl hodiny před jídlem. Určitě ale pomůže i přidáváním do jídla. Já ani nečekala, že to bude mít tak skvělé výsledky a v krevním centru jsou přesvědčeni, že tlačím ty jejich pilule. Myslím, že i pro následné příjemce krve je lepší, když železo přijímám přírodní cestou...ale můžu se mýlit. :) Víc rad asi nemám. Ještě ty kopřivy. Kopřivový čaj, kopřivový špenát.

0
Obrázek uživatele Mritamira
před 4 roky Mritamira

Pro kvalitní doplnění železa se nestačí pouze zaměřit na potraviny jež železo obsahují. Jelikož železo, které se do těla dostane z rostlinné říše má nízkou vstřebatelnost pokud není doprovázeno dostatečným přísunem vitaminu C a B. Mléčné výrobky a potraviny obsahující větší množství vápníku též zabraňují vstřebávání železa (vápník brání vstřebávání železa). Tak například kombinace špenát se smetanou je naprosto nevhodná v případě, že potřebujete dodat tělu více železa. Dalším problémem může být současná konzumace škrobu a potravin obsahujících železo. Jelikož škroby nepřispívají jeho dobré vstřebatelnosti. Dobrou volbou je kombinovat potraviny s větším obsahem železa spolu s potravinami obsahujícími větší množství vitaminu C. Jinak na železo jsou bohaté: sušené houby, pohanka, šipek, granátová jablka, hořká čokoláda, kopr, hrozinky, sušené meruňky, mořské plody, špenát, třezalka, řebříček, smetanka, jetel a další.

0
před 4 roky Pavel Lukášek

Dobrý den,
manželka měl diagnostikovanou chudokrevnost, syn také. Několik let kapky, bezvýsledně. Po té nám cestu zkřížili zelené potraviny. Šťáva z mladého ječmene a chlorella od firmy Green Ways. Po pár měsících kouzlení těchto potravin jsou dnes oba bez chudokrevnosti a nemluvím o dalších věcech, které nám to pomohlo vyřešit. Oba produkty mohu (ale nemusím) dodat. Pěkný den, Pavel Lukáček.
Bližší informace p.lukasek@email.cz

0
před 4 roky Denisa Báčová

Kupte si ječmen a chlorelu od GreenWays- mimo nádherná synergie minerálů, takže se vám nestane, že se něco nevstřebá kvůli nedostatku něčeho jiného a vše je 100%přírodní nabité energií z mladých ekologicky pěstovaných rostlin.

0
před 4 roky Zu

http://www.hematology.sk/modules.php?name=News&file=article&sid=96

kešu, dyňové semienka, šošovica, fazuľa, goji, nesírené sušené marhule, mak, listová zelenina + vit. C

0
před 4 roky Šárka

Já i můj syn jsme s tím měli rovněž broblémy a zároveň jsme z prášků si nedolázali to železo přijmout až nám zabrala šťáva z borůvek od švýcarské firmy Just

0
před 4 roky Jíťa

Ahoj všem,já začla solit černou solí a běhám po loukách a zobu pampelišku. Tam prý je hodně železa.Tak uvidíme jak dopadnu

0
Obrázek uživatele Peta
před 4 roky Peta

Ještě je z toho divoce rostoucího plevele prospěšná kopřiva... Já se snažím jí propašovat všude a nálev z ní piju. Výborná je i kopřiová polévka http://www.jimejinak.cz/2013/05/presnidavkova-polevka-z-kopriv-a-jineho-plevele/
Zaručuju, že v tom kopřivu nikdo hledat nebude, je vynikající ;)

0
Obrázek uživatele Dita
před 4 roky Dita

Železo obsahuje i řepa, denně nastrouhat a sníst aspoň hromádku.

0
před 4 roky černota

Na chudokrevnost bych Vám doporučila Emulips forte. Známenu se po užívání zdvojnásobil počet červených krvinek. Je dárcem krve a nechtěli mu krev odebírat jak jich měl málo a po využívání Emulipsu forte se nestačili divit :o))

0
před 3 roky Andy

Zdravíčko, doslechla jsem se, že existuje nějaký produkt, který obsahuje enzym serapeptáza, ten prý pomáhá s problémy chukorvenosti. Byl to produkt nějak na S. přesně nevím název a nemůžu ho dohledat nevíte někdo co to bylo? Myslím, že výrobce byl maxivitalis.

1
před 3 roky Ela

Mně doktorka doporučila všechnu zelenou zeleninu. Nejlépe funguje nějaká jogínská metoda, kdy vemete zelené jablko (golden)  a napícháte do něho železné hřebíky (!pozor hřebíky musí být opravdu ze železa) - jablko obsahuje nějakou látku, která z hřebíků umí dostat železo ve správné formě pro lidské tělo a vstřebat ho do sebe - jablko ráno sníst nalačno (no, chutná to železně, ale dá se..), hřebíky vyvařit a připravit zase na příště....3x týdně a je po problému...

0
Obrázek uživatele radim
před 3 roky radim

Dobrý zdroj železa mimo zelené zeleniny zkuste také mák nebo sezam. Na slano nebo na sladko v jáhelné nebo pohankové kaši, s kouskem ovoce, zeleniny, nebo pár stovek gramů vit c při velkém nedostatku železa. Další možnost jako tahini pastu k bramborům. Obzvlášť dobré pro ty, kteří nechtějí jíst zvířata. Další dobrý zdroj je omezit/vynechat lepek.

0
před 12 měsíci Kateir

 já a má chudokrevnosti doporučujeme :D http://www.koloidnimineraly.cz/koloidni-zelezo.html

Nový příspěvek do diskuse

Jméno

Email

Ochrana proti SPAMu

  «   Napište číslicí kolik je 12 - 4


Přidat příspěvek