Zajímavé ke shlédnutí

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Chtěla bych poprosit, pokud víte o nějakých pořadech, filmech či dokumentech co se týká všeho kolem - jídla, éček, chemie, farem, obchodů atd. a můžete doporučit, ráda se kouknu na nějaké dokumenty nebo skutečné případy o tom všem, co zde společně živě diskutujeme:-)
Popř. víte-li přímo o nějakém odkazu.

0
Obrázek uživatele 6sense
před 5 lety 6sense

dokument
http://www.csfd.cz/film/228358-nasytime-cely-svet/
a seriál
What's Really In Our Food? (Co doopravdy jíme?)

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Jojo, toto jsem už viděla, byl to jeden z těch skutečně zajímavých pořadů/dokumentů.
Chtěla jsem například někde shlédnout i Farmageddon, jestli jste o tom neslyšel, ale bohužel jsem se k němu ještě nikde nedostala. Je to podobný princip-téma a podle ukázky mi to přišlo jako velmi zajímavé.

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Nebo tady jsou růzmé sekce, jak se které potraviny vyrábějí, něco mě až fascinuje...http://www.youtube.com/watch?v=F_QAAxj_pbU&feature=related

1
Obrázek uživatele bartson
před 5 lety bartson

Zpráva o skutečné ceně laciných potravin (jak jsou na tom s kvalitou levné výrobky) natočeno v anglii, u nás samozřejmě hůř.
http://www.youtube.com/watch?v=KYsGrQABum8
Potraviny a.s. (potraviny a americké koncerny)
http://www.youtube.com/watch?v=s01ubofkG8s
Farma pro budoucnost (o permakultuře)
http://www.youtube.com/watch?v=AY4_0msPUEs

0
Obrázek uživatele Dita
před 5 lety Dita

Zhlédla jsem první video. Je to krásná ukázka toho jak lze nakoupit v krámcích s příjemnou obsluhou za relativně slušné peníze kvalitnější produkty. Paní byla sama překvapena kolik zeleniny si domů přinesla na celý týden a vydržela jí po celou tu dobu, což se o zelenině ze super říct nedá. A o mase z řeznictví to samé. Kupovat nafouklé maso vodou - no dobrou chuť, pokud Vám za to stojí kupovat tak drahou chemickou vodu, tak prosím.

Zisky jdou samozřejmě na úkor kvality. Co by se stalo s naší ekonomií, kdyby lidé hromadně začali nakupovat v krámcích?
Jak bylo řečeno ve videu, cesta z krize není o tom, že budu nakupovat "levné" potraviny ze super. Pro mě levné tedy rozhodně nejsou - viz příklad s masem. Koupila bych si jen vodu.

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

No jo a mezi Čechy je tooolik oblébené:-) Většina totiž moooc ráda šetří korunky, proto asi nakupují vodu, škroby, nějaké to barveníčko a sem tam éčko...

To, že jdou přitom sami prot sobě už je ale věc druhá, která jim (zatím) asi nedochází:)

0
Obrázek uživatele Dita
před 5 lety Dita

Lucka: potom absolutně nechápu, jak můžeš kladně hodnotit Buchty s náplní tvarohovou, viděla jsi co vlastně jíš?

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Samozřejmě viděla, ale také je nejím týden co týden, sama si někdy dopřeju něco nezdravého v podobě třeba buchet, sušenky nebo podobně. Myslím, že každý má nějaké své hřešení a vím, že moc dobré v tom není, ale sama si nezakazuji nic a když už něco nezdravého, jedna buchta mě snad do hrobu ještě nepřivede;-)
A když už to zlo musí být, tak i tam se snažím vybírat to "měnší" zlo, což jde samozřejmě těžko.
Tím spíš to potom kompenzuji jen zdravou chuťovkou.

0
před 5 lety Dita

Nejde o zdravé či nezdravé, ale o to co to je za humus obarvenou hmotu. A vzhledem k tomu co píšeš, bych teda řekla, že by sis takový výrobek nikdy nekoupila. Já dám teda vždy přednost buchtě domácí a pak taky nakupujeme cukrářské výrobky od jedné paní, která je peče tak poctivě, že ani doma si takový zákusek neudělám. Stačí jen hledat, dají se najít i dobré nezdravé věci, ať už jde o uzeniny či buchty. Jen jsem ještě nikde nenarazila na dobrý chleba, kromě toho z německa, jak tu bylo doporučováno, jenže ten nekoupím. To si raději upeču doma. U nás v pekařství prostě není a nemaj.

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Tak nějaké pekařství nebo podobně u nás také není, chléb buď také upeču a nebo musím koupit, jediné co jsem vypátrala poblíž u nás je paní, která dělá cukroví, dorty apod., ale co jsem slyšela, tak žádná sláva (co se surovin týče) to prý není. S chleby je to ale opravdu bída.

0
Obrázek uživatele vercounek
před 5 lety vercounek

no ono je to taky o tom, že si lidi zvykli všechno nakoupit pod jednou střechou že? Takže už je jim fakt jedno složení potraviny, hlavně, že pro ní nemusej pár metrů vedle :) je docela děsivý, jak lidi začínaj tloustnout, zaregistrovali jste to???

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

To je fakt a jistě si toho všimli i páni doktoři :)

1
Obrázek uživatele bartson
před 5 lety bartson

Takže se můžeme těšit na nějaký extra supr dupr bomba mega giga perda prášek na hubnutí který si MUSÍÍÍÍÍÍ koupit každý aby byl zdraví jako řípa :D ...a nebylo by lepší nejíst ty hnusy a hýbat se? TICHO! komu tim prospějete co?? ekonomice rozhodně NE!...:DD

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Bartson: a proto nesmíme zaváhat a hned si pro >zázrak< dojít, jakmile bude k mání, nejlépe hned, třeba ho dají i za zaváděcí extra akční cenu:-D

0
Obrázek uživatele Danah
před 5 lety Danah

Kšeft je založený na lidské lenosti. :-))Jak bylo řečeno- dobře se prodává plátkový sýr, když jsme líní si ho nakrájet. Ovšem další důvod, proč může prodejce vyrobit vyšší cenu. Totéž o ochucených potravinách: nekupuju ochucený ocet či olej a podobné zboží: Bylinky a koření si vždycky dosypu a dodám sama.

0
Obrázek uživatele Jana H.
před 5 lety Jana H.

v poesldní době si asi na nákup budu muset brát dovolenou... než přečtu všechna složení, nemůžu to po pracovní době stihnout :-) včera jsem přinesla domu kefír... v obchodě jsem nečetla a doma jsem zjistila, že i v kefíru je škrob... takže to s kvalitním a zdravým výrobkem nemá nic společného...

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Tak tak, je tisíckrát lepší, když si každý dochutí a dosladí vše podle své libosti. Když si chci dát třeba něco sladšího, raději zvolím bílý poctivý jogurt nebo tvaroh a s trochou ovoce, případně medem, oříšky nebo sirupem dosladím.

Kdysi jsem si koupila tvaroh s česnekem a bohužel až doma zjistila, že ta česneková bomba měla asi 0,5% česnekové aroma...a to bylo vše, co se česneku týkalo, jinak to s česnekem nemělo pranic společného :)

0
Obrázek uživatele Danah
před 5 lety Danah

Lucko, to mi připomnělo nedávný televizní pořad, kde zkoumali rozdíl mezi cereální směsí musli, namíchanou výrobcem, a ovesnými vločkami, do kterých byly přidány tytéž složky: sušené ovoce, rozinky, nějaké kokosové vločky ap. Cenové byla doma vyrobená směs asi 4x levnější.:-))Nehledě na to, že neobsahovala přidaný cukr a nějaké konzervační příměsi.

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Dannah, přesně, máte to podle svých chuťových buněk namíchané, levnější, zdravější a hodnotnější, ALE stále platí, že vydaná energie na to namíchání je asi příliš, protože většina si stejně raději koupí ten už hotový blaf... vždyť otevřít krabici je mnohem >příjemnější< než se s něčím míchat, mixovat a připravovat... (dutým hlavám nevysvětlíš:D)

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

A tady ještě jedno pořízeníčko:) http://www.youtube.com/watch?v=yqgD4wVKfKE&feature=related

0
Obrázek uživatele vercounek
před 5 lety vercounek

mooooc hezký, no a přesně tak to je. Přestat kupovat zabalený cosi, ušetříte tim svý zdraví i přírodu a dětem dopřejete kvalitnější a delší život. Ježiši, proč to ty lidi furt nechápou?

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Vercounek: toť otázka do pranice :)

0
Obrázek uživatele Monika
0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Hrůza, odpad kam se člověk podívá...:/
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1095913550-nedej-se/206562248420023/

Nedávno jsem slyšela o zajímavém zamyšlení jedné paní, např. bonbóny, dětičky si je často rádi kupují jako každodenní zpestření (často už tak nevhodného) jídelníčku, ale kolik obalů "musí" takový bonbon zbytečně mít...? Když vezmu, že samotný bonbon je zabalen do nějaké folie/obalu, ten je pak ještě zabalený v jednotlivách pytlících/sáčcích, po určitých kusech se balí do krabic v lepším případě, nebo do dalších obalů-palet, a ještě to celé obalené folií/celofánem kolem dokola... Možná by jsme se dopracvali až k 5 vrstvám obalů, je to fakt nutný pro jeden zatracený kulatý hnus? :)

0
Obrázek uživatele Jana H.
před 5 lety Jana H.

dneska jsem byla nakupovat v jednom supermarketu... když jsem okem zabloudila do koutku se zlevněnými produkty s končící trvanlivostí, našla jsem tam samé kvalitní výrobky.. tak jsem si říkala proč lidé tyhle produkty nekupují a zůstávají ve výprodejích... nejspíš to nebude tím, že jsme národ tupců a nepřemýšlíme co kupujeme, ale nejspíš spousta rodin už nemá na to, aby si koupila párky z masa a kvalitní mléčné výrobky.

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Já to tak vídám taky dost často, regálek, kde jsou prošlé nebo končící věci je vždycky obohacený i těmi zdravými potravinami, je to škoda, když vezmu v úvahu, že je potřeba mnohem víc práce na to, aby se vyrobilo něco kvalitního a tady ta práce přijde hniveč:(
Na druhou stranu přiznávám,že toho někdy využívám, např. takhle koupím různé koření nebo podobně, co má po záruce chvíli a není nijak znehodnocené.

0
Obrázek uživatele bartson
před 5 lety bartson

K tomu co tu probíráte poslední dva příspěvky bych jen dodal, že když jsem kupoval na poslední chvíli dárky na vánoce v největším hyperdupermarketu v čr, tak v úseku masa, byly úplně prázdný regály levných párků a potraviny které obsahovali kolem 80% masa (cca 1 polička z tisíce v regálech:/) byly netknuté..no aspoň jedno pozitivní na tom bylo to že jsem měl stále výběr na případné dárky:)

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Bartson: "všechno zlé, pro něco dobré" aneb aspoň zbyde to lepší na nás, že:D Myslím, že vzhledem k tomu, že lidstvo se asi nechystá přejít nějaké masovější zlepšení jejich stravy, tak na nás asi (naštěstí) bude zbývat stále dost těch "lepších" potravin;-)

0
Obrázek uživatele Jana H.
před 5 lety Jana H.

Hlavně, aby ten efekt nebyl opačný, že kvalitné potraviny v obchodech nebudou, protože prodejcům zbývají a pak je musí prodávat pod cenou... a dobrý obchod se zdravou výživou najít je taky celkem náročné.. navíc v mém okolí to funguje tak, že ve zdravé výživě jsou samé soja výrobky a rostlinné výrobky, ale přeci i kvalitní výrobky z masa patří k tomu zdravému nebo jogurt z mléka je zdravý...

0
Obrázek uživatele vercounek
před 5 lety vercounek

jana: no a tady se asi většina z nás rozděluje, někdo považuje jogurt za zdravý, jiný ne, to samé s masem apod...

0
Obrázek uživatele bartson
před 5 lety bartson

Jogurt i maso jsou zdravý pokud jsou kvalitní a pokud je jich s mírou. Nebo máš nějaké jiné info?:)

1
Obrázek uživatele vercounek
před 5 lety vercounek

no tak živočišné výrobky samy o sobě moc zdravé nejsou a člověk by je jíst neměl, já je tedy silně omezila, mléčné výrobky nejím vůbec. No, maso max jendnou týdně. Ale jak sem řekla, tohle je můj názor, tady se všchni hodně lišíme :)

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Já sama přiznávám, že mléčných výrobků zkonzumuji kilogramy týdně:-) Mám je jako každodenní potravinu (ať už sýry, jogurty, tvarohy, mléko apod.) ale zároveň chápu ty, co třeba mléčné výrobky nemusí nebo nemohou z jakýchkoliv důvodů, maso taky tak 1x do týdne, to raději ryby, ale jak píše bartson, tohle je hodně individuální, ale v každém případě záleží nejvíc na té kvalitě.

0
Obrázek uživatele vercounek
před 5 lety vercounek

no tak to každopádně, tady jak si každý určí sám, každému vyhovuje něco jiného, ale základ jsou kvalitní potraviny :)

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Přesně, mám pochopení třebas i pro vegetariány, nechtějí jíst maso, proč ne, je to jejich životní filozofie, neodsuzuji je, ale sama si občas maso dopřeju, stejně tak to beru ve všech jiných ohledech:)

0
Obrázek uživatele karča
před 5 lety karča

Taky papám všechno, ale vybírám ty zdravější potraviny. Mléčné výrobky skoro denně, taky kysané mléčné výrobky (dcerce míchám do klasických jogurtů kysanou smetanu), maso jen o víkendu, kvůli manželovi, ať se nají. Sladkosti se snažím omezovat, ale moc mi to nejde, je to droga!

0
Obrázek uživatele 6sense
před 5 lety 6sense
Tento příspěvek byl nahlášen 1x jako nevhodný

OMG, proč tu tak pěkně nazvanou diskuzi spamujete textama, které píšete do všech diskuzí... nejradši bych všechny příspěvky kde neni uvedený něco na shlédnutí označil za NEVHODNÝ a dal těm příspěvkům mínusy. A já myslel, že si dam první diskuzi do oblíbených.

0
Obrázek uživatele vercounek
před 5 lety vercounek

karča: jojo, cukr je návykovej, potvora jedna :)

0
Obrázek uživatele karča
před 5 lety karča

6sense: klíííííííííííííííd! :-D

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1181686755-betlem-nadeje-luzni-krajiny/

O krajince přírody, v dnešním tempu kazisvětů se za chvíli budoucí generace čisté a netknuté přírody, tak jak kdysi byla už ani nedočkají:(

0
Obrázek uživatele Monika
před 5 lety Monika

http://ekonomika.idnes.cz/kvalita-potravin-0es-/ekonomika.aspx?o=0&klic=38048

0
před 5 lety Liza

Co by měli vidět všichni, kteří se zajímají o to, co jí ...
http://www.youtube.com/watch?v=zMuJ-bDs30M&feature=fvst

0
před 5 lety

ano

1
Obrázek uživatele vercounek
před 5 lety vercounek

no tak sem uvažovala o tom, že se stanu vegetariánem, teď už se budu postupně stávat totálním veganem. Tohle video fakt otevře oči!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0
Obrázek uživatele vercounek
před 5 lety vercounek

docela by mě zajímalo, co si o tomto videu (od Liza) myslíte

0
Obrázek uživatele 6sense
před 5 lety 6sense

Nechápu čim by to video mělo jako otevřít oči... Hodinovym spamováním slovama? Nabídkama sojových produktů (plné hormonů) či nějakou americkou "farmou" (na jiném kontinentu)? Připomíná to leda nějakou upoutávku na "dokonalé" nádobí za desítky tisíc :D
http://www.czechfreepress.cz/dalsi-blogy/co-se-stane-kdyz-masozravec-preroste-v-tvrdohlaveho-kanibala.html

0
Obrázek uživatele vercounek
před 5 lety vercounek

takže schvaluješ týrání zvířat?

0
Obrázek uživatele vercounek
před 5 lety vercounek

no a ten odkaz mě má přesvědčit, abych jedla 6x týdně maso??? Gary Yourovski má aspoň úroveň. Veganem se asi jen tak nestanu, ale maso nejím a jíst nebudu, už proto, že neschvaluju zabíjení zvířat

0
Obrázek uživatele bartson
před 5 lety bartson

Já jsem maso docela omezil, sem tam kuře, tuňák nebo losos a když to jde tak si opravdu vybírám kvalitu..zase ze dne na den přestat úplně si myslim že nebude tělo tak snášet. Ale je to jen můj pohled, víc a víc mám pocit, že stejně víme prd co tělo potřebuje a co ne, jedno je jisté, to co s rozumem jedli naši předkové nám extra neublíží.

0
Obrázek uživatele vercounek
před 5 lety vercounek

dřív sem stejně jedla akorát kuřecí, poslední měsíce sem jedla už jen rybky, teď už nic. No, myslím, že jde o to si ten jídelníček poskládat tak kvalitně, aby se maso nahradilo. A co tě vedlo k omezení masa?

0
Obrázek uživatele Jirka
před 5 lety Jirka

Neschvaluju halal a košer porážku, zbytečné týrání zvířat a chov zvířat jen na kožešiny, ale masa se nevzdám.

0
Obrázek uživatele Zdeňka
před 5 lety Zdeňka

Dobrý den. Náhodou jsem objevila tyto stránky a byla jsem mile překvapená tím, že existují lidé, kteří sebou nenechají manipulovat. Nejsem zrovna ten typ, který by přispíval do diskuzí, ráda si je přečtu a rozhodnu se, zda mi něco dají či nikoli. Abych se držela tématu, doporučuji ke shlédnutí dokument o fenoménu balené vody, s názvem "Bottled Life - The Truth about Neslé's Business with Water".

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Zdeňko a nemáte přímo odkaz? ;-) Nebo kde lze ten dokument shlédnout?

0
Obrázek uživatele bartson
před 5 lety bartson

tady je odkaz na dokument o balené vodě - http://vimeo.com/31571659 mimochodem uživatel "nové bohatství" který tento dokument nahrál, má na svém kanálu spoustu dalších pěkných dokumentů a provozuje i stejnojmenný blog http://www.novebohatstvi.cz/ a jedná se o petra václavka, který se objevil na ČT a o kterém jsem se tu také zmiňoval

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

ó, super, schválně na něj ráda kouknu (o to víc se těším, když vím, že balenou vodu nekupuju:-) )

0
Obrázek uživatele Monika
před 5 lety Monika

Peklo na talíři, utopenci : http://www.stream.cz/peklonataliri/669348-peklo-na-taliri-rozborka-utopence

0
Obrázek uživatele bartson
před 5 lety bartson

Vůbec bych se s tim nemazlil a rovnou bych zveřejnil kdo takovej sajrajt vyrábí, ať ho můžeme nakopat do zadnice. Tahle doba potřebuje změnu o 180stupňů, myslim že už nikdo nepochybuje.

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Tady je úryvek textu, potažmo odkaz na dokument týkající se fenoménů - fast foodů. Zkusím si najít i tento dokument, podle toho co píšou, by to mohla být taky zajímavá podívaná...

"Zajímavý pohled na toto téma nabízí britsko-americký dokument s názvem Fast food Nation. Autorům jde o jediné – podívat se pod pokličku přípravy těchto pokrmů-odpadů. Ne každý pravdu unese, natočený materiál totiž přináší opravdu krutou realitu. Rozhodně ale stojí za zhlédnutí. Celý dokument vznikl podle knihy žurnalisty Erika Schlossera, která byl vydaná v roce 2001, autor to tehdy sítím rychlého občerstveni pěkně „natřel“, jak je vidět, některé lidi od kozumace neodradí nic. Ani prokázaná přítomnost exkrementů v hamburgerech jednoho americké řetězce. Zřejmě si říkají, že jíst se přece stejně musí… Kromě těchto aspektů dokument také ukazuje děsivé konce zvířat na obrovských jatkách, jejich zaměstnance (často mexické imigranty), kteří doufají, že je v životě potká štěstí. Tohle všechno totiž s napovrch skvěle fungujícím a úslužným světem fast foodů souvisí."

0
Obrázek uživatele Dita
před 5 lety Dita

Když ono je to těžké, davy lidí lezou do super, jak postupují tyto řetězce k výrobcům je snad všem známé a bez tohoto ohledu jim je to jedno. Prostě výrobce chce taky něco vydělat, musí zaplatit zaměstnance atd, prostě mu nic jiného než šidit nezbývá. Vyrobit utopence za ty peníze co je na pultu prostě nejde, musí to být z náhražek.

Dokonce jsem v pořadu s Jílkovou slyšela, jak pekař, který zaměstnává lidi, by si jeho výrobky v supermarketu nekoupili, protože dají přednost tomu gumovýmu rohlíku o pár halířu levnější.
No já nevím prostě to ty jeho zaměstnanci asi nechápou, že když se nebudou kupovat jeho výrobky, on nebude míst zisk a na ty jejich výplaty, následuje propouštění. A kdo za tu může, určitě ne jenom ty zaměstanci i jiný co raději koupí třeba i cizí.

0
Obrázek uživatele karča
před 5 lety karča

Omlouvám se, toto video je už uvedeno výše. příspěvek mi už nejde smazat.

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

http://www.stream.cz/peklonataliri/672459-peklo-na-taliri-zavadejici-obaly-potravin
Tak je tu další pěkná ukázka na "českou gastronomii":-)

0
před 5 lety Dita

http://www.vrattenamstat.cz

kdyby jste chtěli podpořit, posílejte, přeposílejte, sdílejte, podepisujte, demonstrujte,....

0
Obrázek uživatele Danah
před 5 lety Danah

Dávám tu odkaz na zajímavou webovou stránku, kde jsou uvedeny podrobné testy na zvířatech i lidech a studie chemikálií- např.i potravinových aditiv, éček. Zadáte je do vyhledavače. Studie jsou cenné tím, že pocházejí mnohdy i ze začátku 20. století, kdy ještě na člověka a jeho zdraví byl brán zřetel, a kdy nebyla tak šíleně tvrdá (nekalá) konkurence firem. www.inchem.org

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

No, jak jsem už někde psala, mám pocit že někdy nejsme daleko od sci-fi...http://www.novinky.cz/veda-skoly/263740-brit-vynalezl-chov-kurat-jako-v-matrixu-ptaci-maji-mrtve-mozky-a-netrapi-se.html

0
Obrázek uživatele Danah
před 5 lety Danah

Lucka: Tak já ten šťastný konzument nejsem a nebudu.

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

No tak to ani já ne. Však neboj, ona se za nás najde jistě u lidí náhrada:)

0
Obrázek uživatele Danah
před 5 lety Danah

Hm, to je právě ta hrůza, kterou těžko překousnu.

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Je, ale dokud si to neuvědomí konzumenti sami, nikdo s nima nezahýbe:(

0
Obrázek uživatele Monika
před 5 lety Monika

Test bílých jogurtů http://www.bureauveritas.cz/wps/wcm/connect/bv_cz/Local/Home/Our-Services/Testing-Analysis

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Nějak se nemůžu k tomu testu z jogurtů dostat:(

0
Obrázek uživatele Monika
před 5 lety Monika

zkuste : http://www.bureauveritas.cz/wps/wcm/connect/d5ecf8004ac266caaf20bf69100a6fde/jogurty2012.pdf?MOD=AJPERES&lmod=2084010502&CACHEID=d5ecf8004ac266caaf20bf69100a6fde&lmod=2084010502&CACHEID=d5ecf8004ac266caaf20bf69100a6fde&lmod=2084010502&CACHEID=d5ecf8004ac266caaf20bf69100a6fde

0
Obrázek uživatele Danah
před 5 lety Danah

Lucko, když zadáš www.bureauveritas.cz, otevře se ti hlavní stránka,a tam vlevo nahoře to najdeš také.

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Sláva, moc děkuju, tak se jdu pokochat na co přišly:-)

0
Obrázek uživatele Danah
před 5 lety Danah

Petice za informovanost o doplňcích stravy do Evropského parlamentu: Je to v češtině, nebojte se. http://www.sup.nl/petition/ts.php

0
před 5 lety eva

něco k poslechu:
http://bezcenzury.naser.si/bezcenzury-08-09.11.2011-antireflex-a-kvalita-potravin-sestrih.mp3

0
Obrázek uživatele Monika
před 5 lety Monika

Adresář na na místní pěstitele od hnutí Duha : http://www.hnutiduha.cz/bio/dev/

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

http://www.youtube.com/watch?v=53YBegIfD1M&feature=related

Kéž by se zamýšleli i ostatní lidé...

0
Obrázek uživatele Monika
před 5 lety Monika

http://www.novinky.cz/zena/zdravi/264086-na-ecka-s-rozumem-a-bez-hysterie.html

0
Obrázek uživatele Monika
před 5 lety Monika

V jedné pomazánce 32 éček !!! http://www.stream.cz/peklonataliri/675505-peklo-na-taliri-gronska-pomazanka
Si z nás výrobci dělají srandu!

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Tak tu máme další pokračování oblíbených ukázek, tentokrát se zaměřením na vajíčka:)
http://www.stream.cz/peklonataliri/676958-peklo-na-taliri-vajecna-epopej

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

http://www.youtube.com/watch?v=jXKGYuWmz_s&feature=player_embedded#!

Tohle je BOMBA! Já když to viděla, zůstala jsem zírat, jak dítě v jeho letech dokáže mít už takový zdavý rozum. Většina dospělých to nepochopí za celý svůj život.

Osobně tomuto chlapci tleskám a držím palce, aby se mu dál dařilo šířit jeho poznání:)

Schválně, co na něj říkáte vy?:)

0
Obrázek uživatele 6sense
před 5 lety 6sense
Tento příspěvek byl nahlášen 1x jako nevhodný

Jedni kupují děti do reklam, aby řikaly kupovat, jiný aby řikaly nekupovat. Často kouká i dolu na nějaký "našeptávač", takže se akorát slova naučil jako básničku... Stačí si jen za tím představit další korporace, který vydělají nad tim že prodá více bio, či stávajicí korporace které zničily pralesy na palmy či soju přestanou "práškovat", po dvou letech mohou označit za bio, zvednou cenu a tím vydělají ještě víc.
Přijde mi to trapný jako to náctileté dítě co se fotilo s politikem z TOPky a tvrdilo že o politice ví všechno.
Sorry, ale zase je to prostě reklama pro ženský, který na názory dětí, či jen na řeči dají... ať už reklama na kupuj to nebo to :D.

0
Obrázek uživatele Jirka
před 5 lety Jirka

Tome, taky jsem od 12 let vybuřoval o ničení přírody a vyčerpání zdrojů a nikdo mě k tomu nenaváděl.

0
Obrázek uživatele Jirka
před 5 lety Jirka

Naopak, učitel byl naštvanej, že si dovoluju kritizovat Sovětské soudruhy.

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

6sense: můj názor je takový, že nevyvracím fakt, že jsou schopni zmanipulovat a zneužít děti ve prospěch reklamy, aby mluvili a dělali to co chtějí oni. Ale co se týče tohodle hošíka, myslím, že mluví sám za sebe, ono je přece jen trochu znát, když má o něčem takovém debatovat děcko v podobě naučené opice a zmasážované nějakými reklamními tahy a nebo když mluví kluk s celkem jasným cílem předat svoje pocity. A je fajn, že se najdou i mezi těmi mladými už takový, kteří uvažují v ranném věku;-)

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Mít jednou doma takového synka, hned by bylo o starost míň :D

0
Obrázek uživatele Danah
před 5 lety Danah

Nemusi to byt ani deti; podivejte se, kolik ceskych hercu dela reklamu na cokoliv. Budou pozovat i u Trabanta, kdyz jim to bude sypat.

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

To je určitě věc názoru, já si přesto myslím (možná naivně), že u tohodle kluka to o reklamě není, ale kdyby tam stál Justin Bieber nebo jiná stár, nic dobrého by si o tom asi člověk nemyslel.

0
Obrázek uživatele Monika
0
Obrázek uživatele 6sense
před 5 lety 6sense

http://img7.joyreactor.ru/pics/post/full/бренды-песочница-инфографика-146007.jpeg

edited: azbukové odkazy to zde nebere, - je to fotka na této stránce:
http://joyreactor.ru/post/230606

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

6sense: to se ani nedivím, že to azbuku nezvládá:DD
Ale fotka je super;)

0
před 5 lety Dita

6sense to je slušná sbírka, díky za super odkaz

0
Obrázek uživatele Monika
0
Obrázek uživatele Monika
0
Obrázek uživatele Monika
0
Obrázek uživatele Lucka
0
Obrázek uživatele vercounek
před 5 lety vercounek

Lucka: tahle citronka mi byla nesympatická už před lety a docela mě drtí, jak moc ji lidi kupujou, fuj

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

To je samozřejmostí, přece si nekoupí čerstvý citron, když můžou mít lážo plážo citronku pořád po ruce:D
Jen bych jim popřála dobrou chuť a žaludku hodně síly:D

0
Obrázek uživatele Monika
před 5 lety Monika

TEST medů :http://www.stream.cz/video/682591-a-dost-test-medu
Pozor špatně dopadly i některé BIO medy

0
Obrázek uživatele Lucka
0
Obrázek uživatele karča
před 5 lety karča

http://www.ganoexcel.cz/ganoderma/cz
Nedávno jsem se v obchodě se zdravou výživou dozvěděla o produktech Ganoderma natura. Toto video, jeho provedení - reklama, mě odradilo se o toto dále zajímat. Zajímá mě váš názor, zda tuto firmu a produkty znáte, popř. váš názor na tyto produkty s houbou reishi. Ráda bych vyzkoušela např. mýdlo nebo zubní pastu, které mají široké využití a já mám problémovou pleť, ale cena a tato reklama mě odrazují.

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

http://www.ceskatelevize.cz/porady/1095913550-nedej-se/212562248420015/video/

Pohled na dnešní dobu, od aféry vajíček, polské soli až po pesticidy v jídle.
Příroda volá! Lidi, probuďte se;)

0
Obrázek uživatele Monika
0
Obrázek uživatele Monika
před 5 lety Monika

Půda se rychle kazí, zemědělství může čekat pohroma http://www.novinky.cz/domaci/268111-puda-se-rychle-kazi-zemedelstvi-muze-cekat-pohroma.html

0
Obrázek uživatele Jirka
před 5 lety Jirka

Monika: Pozoroval jsem to už za komoušů z letadla byla vidět eroze hlavně mezi Břeclaví a Brnem, no a teď když se všude pěstuje řepka a kukuřice a stáda se vybíjejí, není hnůj je to ještě daleko horší.

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Jirka: naprosto souhlasím, tím jak navíc jde situace dál to bude jen a jen horší:(

PS: úplně vás vidím v letadle, kde se lidi kochají krajinou a vy si "zoufáte" nad tou pomalou pohromou:-)

0
Obrázek uživatele Monika
před 5 lety Monika

Z půdy se vyčerpávají důležité živiny, ale zpět do půdy se dostávají hnojením jen některé. O to všechno jsou potraviny ošizené a " podvyživené"

0
Obrázek uživatele Danah
před 5 lety Danah

Když vidím, jak si rozmazlení lidé otravují vlastní zahrady hojným používáním herbicidů, protože je štvou pampelišky a sedmikrásky na trávníku, tak je mi z toho špatně. Zkrátka chtějí mít čistý skvělý trávník, tak pomůže chemie, co jiného v dnešní době.

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Danah: přesně tak, navíc čím dražší postřik, tím "lépe", ať sousedi vidí, že na to máme a že se trávníčku daří...
Zlaté slepičince :)

0
Obrázek uživatele Jirka
před 5 lety Jirka

Lucka: Zajímám se o ekologii 40 let, tak se umím dívat. Devastace zemědělství začala v 80tých letech, přehnojování a chemie, krávy na roštech místo na slámě, scelování polí, těžké traktory Kirovce které udusávaly půdu a stále větší plochy kukuřice. Řepka se pěstovala taky ale zdaleka ne tak moc.

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Jirka: chvályhodné, já jsem nedávno viděla pořad, kde ukazovali satelitní pohled určitého území před několika desítkami let a dnes, tam kde běžně bylo vidět obhospodařené pole, statky a zemědělské plochy jsou dnes novostavby, parčíky, vysekané trávníčky, zastavěné plochy a případně ta řepka...

0
Obrázek uživatele Monika
0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

http://ekolist.cz/cz/zelena-domacnost/rady-a-navody/prirodni-zahrada-kdyz-se-snoubi-uzitek-zahonu-s-kouzlem-divociny
Paráda, také si jednou přeju takovou svojí ekozahrádečku:) A žádné vyumělkované francouzské trávníčky vyhnané chemií.

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

http://www.magazinzdravi.cz/chovatel-prasat

Tady je pěkný článek-úryvek z knihy Nová výživa od J. Robbinse. Docela bych si ráda přečetla i celou jeho knihu, nečetl jste někdo?

0
Obrázek uživatele Monika
před 5 lety Monika

Krásný článek.

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Mončo, je, možná stojí i za zamyšlení, těžko říct, jestli tady u nás je chovatel s podobným osudem, každopádně kdyby se každý rozhodl k lepšímu, bylo by to krásné:)

0
Obrázek uživatele karča
před 5 lety karča

Opravdu pěkný článek, ale tohle se může stát jen v zahraničí nebo v pohádce:-(

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Anebo se to u nás stát může, akorát že ten chovatel by asi způsob chovu ve prospěch čuníků nezměnil, jako to udělal tady.

0
před 5 lety mirek

Abych navázal na původní účel tohoto tématu. Netýká se převážně potravinářského průmyslu, je to o energii penězích farmaceutické lobby až po místa kde lidé žijí bez vnějších rušivých aspektů, svobodně a bez starostí, kde lidé rozhodují kdo se bude starat o zdroje pitné vody ap. Po shlédnutí tohoto dokumentu si kladu jedinou otázku. Kdy a jak se stane, že lidé prohlédnou?

http://www.youtube.com/watch?v=zNKHarmbJzk&feature=related

0
Obrázek uživatele Monika
0
Obrázek uživatele Monika
0
Obrázek uživatele Peta
před 5 lety Peta

Je to sice z jiného soudku, ale zaujal mě dokument "Taste the waste" - český překlad je poněkud klamný: "Z popelnice do lednice". Je to o plýtvání jídlem a o přístupu supermarketů ke zboží, které je na hranici trvanlivosti.

0
Obrázek uživatele Dita
před 5 lety Dita

Show Jana Krause - ekonomka Monika Šichtařová, vydala knížku,
podobně jako doba jedová otevře oči, myslím,
že tato kniha "Všechno je jinak" otevře oči zase ve finanční stránce, důchodových reforem....
Myslím, že dříve než se někdo upíše do pilíře měl by si ji přečíst.

http://play.iprima.cz/iprima/257299/all


a pro ty kdo má více času
http://www.youtube.com/watch?v=moT7Bk43G_g

0
Obrázek uživatele Monika
0
Obrázek uživatele Danah
před 5 lety Danah

Čaje jsou moje láska. :-))Opravdu nefandím té novince- sáčkům z nylonu. Už zase se technická surovina motá do potravin, jako by těch plastů nebylo dost!

0
Obrázek uživatele karča
před 5 lety karča

Prosím za info, kdy a na které stanici se Peklo na talíři vysílá?

0
Obrázek uživatele Monika
před 5 lety Monika

Karča: to není v televizi, je to na internetu zde : http://www.stream.cz/peklonataliri

0
Obrázek uživatele karča
před 5 lety karča

O internetu vím, myslela jsem ale, že to hraje někdy i v TV.

0
Obrázek uživatele Monika
před 5 lety Monika

To jsem nikdy neviděla, nevím.

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Já myslím, že v Tv to neběží, ani v programu to nikde nikdy psané nebylo, podle mě to jde jen na tom netu.

0
Obrázek uživatele Jirka
0
Obrázek uživatele 6sense
0
Obrázek uživatele vercounek
před 5 lety vercounek

6sense: moc hezký

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Obsah cenných látek a vitamínů v zelenině kdysi a dnes...


Tak obrázek bohužel nejde vložit:(

0
Obrázek uživatele bartson
před 5 lety bartson

Tak ho vloz treba na stoorage.com, jsou to dva kliky a sem dej odkaz ;-)

0
Obrázek uživatele bartson
před 5 lety bartson

Tak ho vloz treba na stooorage.com, jsou to dva kliky a sem dej odkaz ;-)

0
Obrázek uživatele Lucka
0
Obrázek uživatele Jirka
před 5 lety Jirka

Přežijeme na naší planetě? ČT2 Vše nejhorší o intenzivním zemědělství se dozvíte v tomto seriálu.
Pesticidy, ničení života v půdě která se stává mrtvou a nepropustnou, záplavy, eroze, rakovina a k tomu ještě řádění nadnárodních koncernů, přidávání jedů do potravin, proto aby byly hezčí, trvanlivější a levnější, to je ta pravá genocida.

0
Obrázek uživatele 6sense
před 5 lety 6sense

http://www.youtube.com/watch?v=5nQYKD1l_wE
Výroba E120, chybí ale titulky.

0
Obrázek uživatele bartson
před 5 lety bartson

V peklu na talíři ledové čaje s 0.2% čaje :))

0
Obrázek uživatele Lucka
0
Obrázek uživatele Mirek
před 5 lety Mirek

a nejlepší je šampion 0,01% extraktu čaje :-D

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

To je pak člověk úplně nabitej antioxidantama:D

0
Obrázek uživatele Monika
0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Monika: na co čekáme, jdeme vařit!:D Víte, někdo má asi pocit, že těch sra.ek sní v jídle málo:) Tak si je dopřeje ještě extra navíc:)

0
před 5 lety Dita

A ještě to tam někdo chválí, jaká je to super barvička a jak to jde vařit. Nevím, ale jen při pohledu na obrázek se mi chtělo zvracet, ale je to každého věc. Asi tak jako já nepochopím, že tohle někdo dobrovolně jí, tak on zase nechápe mě, proč bych to nejedla. To si to rovnou můžou polít ropou a ještě to budou mít navíc s aroma. Brrr, úplně se mi z toho udělalo špatně.

0
Obrázek uživatele Monika
před 5 lety Monika

Je to strašný pohled, vůbec to nevypadá " jedle "
U té modré s jahodami někdo napsal, že to vypadá jakou houbička na nádobí :) to je přesné

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

No nejsmutnějšé je, že se autorka ještě chlubí tím, že dětem dělá do školy barevné knedlíky, buchty i koláče...oni jsou za hvězdy a maminka možná za cvoka. Nebo nápad, že je to nejlepší na Velikonoce, kdy barvy "ladí" s velikonoční výzdobou...achjo. Myslím, že babičky by se před pár desítkami let zděsily:) Ale když jim to přijde jako dobrý nápad, já si jí raději poleju citronovou polevou a vybarvím pomocí kakaa:)

0
Obrázek uživatele Jirka
před 5 lety Jirka

Kdysi před léty si študáci na oslavě maturity na Halenkově obarvili špagety. Nechtěly to žrát ani slepice.

0
Obrázek uživatele Monika
před 5 lety Monika

Někdy mají zvířata více rozumu a pudu sebezáchovy než lidé !

0
Obrázek uživatele Jirka
před 5 lety Jirka

Můj pes rozhodně, toho bych mohl používat jako ochutnávače.

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Jirka: ani trochu se jim nedivím:) Myslím, že tohle by nepozřel ani slepý krtek:D Jde to prostě mimo rozum, pro mě by byla největší pálka, kdyby si právě autoři takových blafů pak stěžovali na nekvalitní potraviny v Česku...mezitím co oni sami doma preparují podobnou chemii:/

0
Obrázek uživatele bartson
před 5 lety bartson

Více rozumu u zvířat než u lidí je také krásně vidět na ovoci, například na lesknoucích se jablkách, které nevykazují ani minimální poškození od červiků apod tvorečků...i ten blbej červík ví co je dobré a do čeho by nikdy nevlezl

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

http://video.idnes.cz/?c=A120611_151033_ekonomika_neh&idVideo=V120608_103758_tv-zpravy_zkl

bartson: a ti chytřejší pak s jablíčkem slupnou i mini dávku bílkovin v podobě toho červíka:DD

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

http://www.lidovky.cz/rozhovor-s-romanem-vankem-dc0-/dobra-chut.asp?c=A120615_162328_dobra-chut_glu
Rozhovor s panem Vaňkem bez cenzury:D Nezbývá než s ním naprosto souhlasit.

0
před 5 lety Dita

Lucka hlavně ten konec. Ovšem to jim nedojde, protože ta šílená strava jim chutná a nedojde jim, že pak návštěvy lékaře souvisí s tím jejich stravováním. To co by ušetřili za léky a lékaře by mohli dát do kvalitnějšího jídla. Hlavně potom knedlíku v trojobalu musí být nesmírně unaveni.
Navíc nakupovat levně znamená u toho přemýšlet a to si myslím, že hodně lidí neumí. Neumí si spočítat, že když koupí ač tu nejlevnější balenou obarvenou vodu v podobě limonády je ve výsledku pro ně dražší, než kdyby si koupili kvalitní šťávu a ředili ji vodou. Nenapadne je, že když si koupí velké balení bílého jogurtu a dají si do něho čerstvé ovoce je nejen lahodnější, ale také levnější. Proč někdo utrácí vůbec peníze za ty citrónky a ledové čaje. Když citrón nic nenahradí a ledový čaj lze vyrobit za pakatel bez chemie doma - jak už bylo v jeho pořadech. Takových případů jsou mraky. Od polotovarů rajčatových omáček, kdy složení je voda a škrob až po párky bez masa.

0
Obrázek uživatele Monika
před 5 lety Monika

Lucko, ty komentáře pod tím jsou také zajímavé! Spoustě lidí to totiž přijde naprosto normální. Vůbec nepřemýšlí o tom, z čeho se vlastně jídlo skládá po stránce výživy. Co jim takové jídlo přinese dobrého? Vůbec nic... a výmluvy, že kvalitní jídlo je drahé je nesmysl, ne vždy je to otázka peněz. Jídlo, které je zdravé a výživné zasytí člověka na delší dobu, než nějaká náhražka. Lidé by si měli uvědomit, že nakupováním levných náhražek nic neušetří, protože se jim to vrátí u návštěv lékařů a lékáren.
Všimla jsem si, že lidé, kteří kupují jídlo " co nejlevnější" spousty zbytků vyhazují.

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

No prááávě:D A nejlepší/nejhorší na tom je, že autor(ka) receptu je ještě hvězdou, protože dneska levné a rychlé a "chutné" jídlo je přesně to, co lidi potřebujou, škoda, že tomu už nelze připsat i přívlastky zdravé :D
Fuj, při představě, že mi někde v restauraci nabídnou nebo hodí na talíř osmažený zbytky knedlíků... to jsme to dopracovali:D

0
Obrázek uživatele Monika
před 5 lety Monika

Lucko, mrkněte, co pod ty knedlíky jedna paní napsala :
luba k. (misa123) ID 120480 (19.6.2012, 15:38) DNES
Robiťe zo seba fajnovky kritizujeťe druhe ženy a doma žerieťe z koryta ako prasce hlavnie že na verejnosti ste fajnove hlad na vas a potom aj obalovane knedliky vam budu chutiť

0
Obrázek uživatele bartson
před 5 lety bartson

Krátké česky nadabované video o tom, že i kameny (Hew a Kew) mluví, ale mluví velmi, velmi pomalu a pozorují vývoj lidstva od vynálezu kola až po obří mrakodrapy. Doporučuji shlédnout!
http://www.youtube.com/watch?v=uWtc4opwLOM

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Monika: no...co dodat:D napadá mě, že dneska ale i ty prasátka jedí lepší než my (oni), dostávají syrovátku, šrot z obilovin, mléko a otruby...v něčem by si z nich měli vzít příklad:D Myslím si a pevně doufám, že nikdy nebudu na té hranici, kdy si budu vařit tohleto "jídlo":)

0
Obrázek uživatele Jirka
před 5 lety Jirka

bartson: Přesně tak to bude.

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Svatá pravda Dalajlámy.

0
Obrázek uživatele Lucka
0
Obrázek uživatele Lucka
0
Obrázek uživatele Monika
0
Obrázek uživatele Dita
před 5 lety Dita

:) dobrý díl, já jen nechápu proč tam lidi neustále lezou. Mám si koupit domácí vajíčko od souseda za 2-3,- ks, koleno od místního řezníka bez vody a ještě levněji než v super a čerstvý, je takový problém si nastrouhat doma brambory na bramborák, jen nevím proč jim vadí obarvený jogurt z řepy, snad lepší řepa než ty rozmačkaný broučky a jiná umělá barviva. Je to podle mě úspěch, že tam výrobce přestal cpát ty umělé hnusy.
Od té doby co chodím nakupovat do krámku mě výjde nákup nejen levněji, ale kvalitněji. Marže obchoďáků jsou opravdu ohromné takže předražené sr...může kupovat jen lenoch nebo člověk, který bohužel nemá jinou možnost. Ovšem podle mě když se chce tak se prostě chce.

0
Obrázek uživatele kukurica
před 5 lety kukurica

kdo stojí za tím vším, co se děje s jídlem, vzduchem, kdo nás ovládá?
http://www.youtube.com/watch?v=YIj3FWgabdo

0
Obrázek uživatele Monika
před 5 lety Monika

Informace o nevyhovujících potravinách jsou na novém webu : http://www.novinky.cz/ekonomika/272855-informace-o-nevyhovujicich-potravinach-jsou-na-novem-webu.html

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Tak to je paráda, moc a moc chválím nápad udělat zvlášť web o těchto potravinách, navíc je opravdu přehledný, SZPI má u mě plus:D

0
Obrázek uživatele Monika
před 5 lety Monika

Je dobře, že se o kvalitu potravin zajímá čím dál víc lidí. Vidím v tom naději, že " bude líp"

0
Obrázek uživatele karča
0
Obrázek uživatele Monika
před 5 lety Monika

Na " Spektrum Home" vysílají zajímavý pořád Zelená lékárna s J.Wongem. Pan Wong doma vyrábí léky z rostlin, květů, ovoce,... Dnes například pleťovou masku z papaji, limetky a kiwi nebo sirup proti zácpě z čerstvých fíků. Minule pastilky proti kašli, atd. Dnes jsem našla v nabídce tuto knihu:
Vypěstujte si své vlastní léky James Wong : http://www.zbozi.cz/vyrobek/vypestujte-si-sve-vlastni-leky-james-wong/
Máte jí někdo? Je dobrá?

0
Obrázek uživatele Lucka
0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Tak další díl "naší seriálové" osvěty:)
http://www.stream.cz/adost/695472-a-dost-nebezpecne-mykotoxiny

0
Obrázek uživatele Monika
před 5 lety Monika

Exkluzivní parmská šunka se vyráběla z vepřů krmených mrtvými zvířaty : http://ekonomika.idnes.cz/parmska-sunka-se-vyrabela-z-vepru-krmenych-odpadem-f8d-/eko-zahranicni.aspx?c=A120720_093020_eko-zahranicni_neh
Tak a pak si kupte kvalitní potraviny, čemu už můžeme vůbec věřit?....

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Černobyl - Nultá hodina, dokument, rekonstrukce od České televize, jdu to zčíhnout:)
http://www.youtube.com/watch?v=qJWoxUzZPNM

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Akorát jsem narazila na zajímavý článek, kde jsou rodiny se svým týdenním jídlem z různých zemí.
http://www.freepub.comehere.cz/vsechno/uzasne-fotky-toho-co-svet-ji

0
Obrázek uživatele Mirek
před 5 lety Mirek

Náhodou jsem narazil na zajímavý web který se zaobírá především tím co se kolem nás momentálně děje. Je tam k nalezení široké spektrum témat od potravin přes duchovno, různé kospirační teorie,politika , věda, záhady atd. Mne především zaujala sekce z ekonomiky co nás čeká co se chystá s potravinami potažmo s penězi jejichž hodnota už léta jen a jen klesá. Po pročtení opravdu malého procenta článků docházím k myšlence, že skutečnou hodnotu v budoucnu budou mít především potraviny, které budou už jen dražší a dražší, z materiálního hlediska bude velice pravděpodobně největší hodnota ve vzácných kovech zlatu, diamantech, stříbru jejichž zásoby v hornině se ztenčují a náklady na těžbu budou čím dál víc náročnější. Navíc historie ukazala, že zlato ap. svou hodnotu neztratí, zato světové měny především dolar či euro už lepší nebudou, a úspory lidí budou tytam. První odkaz http://www.knihy-a.cz

Zde je zajímavé video na části přímo na youtube, je možné stáhnout i na uložto. Autorem oné přednášky je Andreas Claus hlavním tématem je hospodářská krize, odtajnění jádra této problematiky a dost šokující informace, co se vlastně s našimi penězi děje aniž bychom tušili jak účelově jsme šizeni a obíráni o poslední jistoty které máme. Vřele doporučuji každému komu není lhostejná budoucnost své rodiny.

http://www.youtube.com/watch?v=jSkMfDvxZvw&feature=BFa&list=PLEAB4988A6B10F60C

0
Obrázek uživatele Danah
před 5 lety Danah

zajímavé ke shlédnutí: Film Den,kdy se zastavila Země, z r. 1951, režie Robert Wise. Překrásný film, musím na něj stále myslet: tolik pravdy a tolik lidské ubohosti v harašení zbraněmi...http://www.csfd.cz/film/9813-den-kdy-se-zastavila-zeme/. Upřímně varuji před novou verzí z roku 2008 s Keanu Reevesem, to není vůbec ten samý příběh a totéž poselství.

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Nedávno jsem dokoukala dokument, který běžel před několika dny na ČT, jmenuje se Cestující potraviny, jelikož jsem ho nemohla vidět v tu dobu v TV, stáhla jsem si ho a doporučuji, moc pěkné, jak moc a za jakých podmínek cestuje všemožné i snad nemožné z celého světa.. :/
Pokud jste ho neviděli, zkuste ho zkouknout, myslím, že stojí za to.

0
Obrázek uživatele Sunriska
před 5 lety Sunriska

Tak jsem právě zkoukla Cestující potraviny a je to opravdu zajímavé. Dokument je plný důvodů, proč podporovat domácí farmáře, nejlépe si co nejvíc vypěstovat doma. Já osobně jsem smířená s tím, že v zimě nebudu mít jahody, rajčata, apod. Ti ostatní ať si pochutnávají na umělém ovoci, co se jako ovoce pouze tváří (někdy ani to ne).

Vzpomněla jsem si na jednoho cestovatele, který říkal, že až člověk ochutná pravý banán utržený přímo ze sluníčka, ten dovezený už si nikdy nekoupí...Chuťově prý naprosto nesrovnatelné. Pochopitelně.

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Přesně tak, stejně nechápu, proč lidé nakupují ve velkém třeba konkrétně ta rajčátka, když to v zimě ani omylem chuť rajčat nepřipomíná, asi už si nejspíš tu rajčatovou chuť jen namlouvají a představují:)

0
Obrázek uživatele Monika
0
Obrázek uživatele Lucka
0
Obrázek uživatele Monika
0
Obrázek uživatele Danah
před 5 lety Danah

Tahle hodina vašeho času rozhodně nebude ztráta času: o chemtrails, MMS, krizi církví..http://www.youtube.com/watch?v=zmGVXH__7SA&lr=1

0
Obrázek uživatele Boo67
před 5 lety Boo67

http://www.youtube.com/watch?v=h5hjFrxfPAk Taky zajímavé.Potrava pro změnu duševní. :o)

0
Obrázek uživatele Lucka
0
Obrázek uživatele Sunriska
před 5 lety Sunriska

Lucka: Taky jsem se na tím pousmála a zvedla oči v sloup...Jako kdyby nějaká nemoc nesouvisela s nezdravou stravou. A pokud máme nějakou nemoc v rodině, čili v genech, pořád záleží na nás, jestli to "semínko" v sobě vypěstujeme nebo ne.

0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Sunriska: ták přesně, a zkuste tohle vytáhnout no dotyčného redaktora, který to vkládal na novinky, myslíte, že by to tam s nima nějak zamávalo a řešili to tak? Nejspíš by jen mávli rukou, protože nikde nemají jasně "vědecky" potrvzené, že za 90% nemocí je skrytá právě i nezdravá strava.
Možná nás za pár měsíců překvapí dalším šokujícím zjištěním co všechno může způsobit nezdravá strava:)

0
Obrázek uživatele Danah
před 5 lety Danah

Tomu se tady říká "Znovuvynalézt kolo". :-))

0
Obrázek uživatele Sunriska
0
Obrázek uživatele Danah
0
Obrázek uživatele misshule@
před 5 lety misshule@

Také pořad streamu ve spolupráci s D-testem: A dost! má zajímavé díly, např. hodnocení medů: http://www.stream.cz/adost/682591-a-dost-test-medu Jsou tam ale i díly o černých čajích, Éčkách v biopotravinách, mykotoxinech atd.

0
Obrázek uživatele Sunriska
před 5 lety Sunriska

Příjemný rozhovor se známým léčitelem Emilem Václavem Havelkou:
http://www.youtube.com/watch?v=IbYyNBJgY7I

0
Obrázek uživatele Danah
před 5 lety Danah

Aktuálně k bezpečnosti potravin: http://www.bezpecnostpotravin.cz/

0
Obrázek uživatele Danah
před 5 lety Danah

A další Peklo na talíři- barevná éčka s překvapením: http://www.stream.cz/peklonataliri/759317-peklo-na-taliri-jak-se-vyrabeji-ecka :-)

0
Obrázek uživatele Danah
před 5 lety Danah

Přesně tohle si myslím také: http://www.voxvictims.com/2012/06/04/fakty-o-potravinach/

0
Obrázek uživatele Peta
před 5 lety Peta

Proslov bývalého víceprezidenta Citybank

http://www.youtube.com/watch?v=by3Z9MC3K5g

0
Obrázek uživatele Nicky
před 5 lety Nicky

http://www.youtube.com/watch?v=H-eRXuuH9AI a http://www.stream.cz/kategorie/482-peklo-na-taliri

0
Obrázek uživatele Danah
před 5 lety Danah

Chcete vědět, jak se odstraní dužina z grapů pro kompoty? Přece kyselinou solnou! Pak se to zneutralizuje louhem sodným, a je to!Nekecám: http://www.channel4.com/programmes/food-unwrapped/video/series-1/episode-1/s1-ep1-perfect-grapefruit-pieces

0
před 5 lety Ilči

Stáhni si na Ulož.to dokument Foodmatters.

0
Obrázek uživatele Monika
0
Obrázek uživatele Monika
před 5 lety Monika

Knihy ke stažení Dr. Normana W. Walkera

http://www.odstavnovace.info/news/knihy-ke-stazeni-w-walkera/

0
Obrázek uživatele Jana H.
před 5 lety Jana H.

Pavla: zaplaťte si někde inzerci a nekrmte nás tady komercí... tady na to není nikdo zvědavý...

0
Obrázek uživatele Boo67
0
Obrázek uživatele Lucka
před 5 lety Lucka

Leni, o čem je prosím tento dokument?

0
Obrázek uživatele Boo67
před 5 lety Boo67

S původními tématy to moc nesouvisí,ale je to zajímavé a ověřené.I když vlastně souvisí.Mluví se tam i o uzdravení.Je to o tom jak si plnit svoje sny a přání.

0
Obrázek uživatele Sunriska
0
Obrázek uživatele Luc
před 4 roky Luc

super diskuzia! ani som nestihla všetko poklikať tak ak sa opakujem pardon :)
http://www.voxvictims.com/2012/09/02/svet-podla-spolocnosti-monsanto/
a
http://www.voxvictims.com/2012/06/04/fakty-o-potravinach/

0
před 4 roky skarab

Ten dokument už tu jednou dávno je. Pro stimulaci je dobrý, ale většina lidí ten návod nepochopí a nefunguje jim to pak. Slyší totiž jen to co chtějí slyšet. Některé dost podstatné a klíčové věci jsou tam jen uvedeny, ale nejsou vůbec vypíchnuty... většina lidí je přejde... Někteří tento dokument kritizují za debilizaci lidí, což částečně pravda nepochybně bude. Před lety vzbudil dost zájem, i semináře o něm u nás byly.

0
Obrázek uživatele Lucka
před 4 roky Lucka

Dneska jsem viděla dokument Raději vidličky, než nože, perfektní dokument, žádná teorie, ale praktická ukázka s důkazy, jak je to dneska s tolik propagovanými potravinami... Myslím, že mě tohle posunulo zase o kus dále.

0
Obrázek uživatele Monika
0
před 4 roky vladucha

Milé slečny a paní, máte spoustu myšlenek, které si nechcete nechat jen pro sebe? Podělte se o ně s ostatními čtenářkami. Staňte se redaktorkou začínajících online magazínů pro ženy. V začátcích bez finančního ohodnocení, jakmile se magazín rozjede, tak ano. Můžete psát o čemkoli, co Vás zajímá. Pokud máte zájem, pište na info@plnimeweby.cz

0
Obrázek uživatele Kacisek1@
před 4 roky Kacisek1@

Co říkáte na nové Peklo na talíři? Kde se probíralo Müsli??

http://www.stream.cz/peklonataliri/791631-peklo-na-taliri-musli

Musím říct že mě to vůbec nepřekvapilo. :-( Já kupuji musli v Lidlu, velký pytel 1kg za rozumnou cenu, s ořechy a rozinkami. Nezapečené. A je to mé nejoblíbenější. :-)

0
Obrázek uživatele Marcipánka
před 4 roky Marcipánka

Monika: díky tomuto videu bych opravdu začala přemýšlet o vegetariánství..bylo mi z toho zle.

0
Obrázek uživatele Peta
před 4 roky Peta

Monika: ano tento "dokument" je působivý. Mně se líbí, že tam nic neříkají a nechávají tak volný průběh našim myšlenkám. Ještě, že maso nejím a tohoto se neúčastim...

0
Obrázek uživatele Lucka
před 4 roky Lucka

http://www.dtest.cz/nadmerne-obaly?page=3&section=8&do=page

Co kupujeme - vzduch?! Někteří už si snad dělají srandu...

0
Obrázek uživatele Jirka
před 4 roky Jirka

Velkovýroba a zacházení se zvířaty.

http://player.vimeo.com/video/57126054#at=0)

0
Obrázek uživatele Peta
před 4 roky Peta

JIrka: lidi jsou zrůdy... Jak někoho vůbec může napadlout vymyslet takovýhle mašiny... Je mi smutno

0
Obrázek uživatele Jirka
0
Obrázek uživatele Lucka
před 4 roky Lucka

Jirko, tak to je síla, ale vlastně by to mohla být konkurence pro naše výrobce např. párků atd., tam už se to maso hledá taky jen stěží :D

0
Obrázek uživatele karča
před 4 roky karča

Kopíruji z mailu, co mi přišel:
Jestli jste neviděli toto video, tak to se teda koukněte⦦
Člověk nemůže prostě vědět, co si kupuje…
Se mi fakt z toho dělá zle.

Už jste slyšeli o lepeném mase? Tento bílý prášek se prodává ve velkém a je
to malé špinavé
tajemství masného průmyslu.
Jmenuje se masové lepidlo.
Je příšerné, že toto lepidlo je vyrobeno z hovězí a vepřové KRVE!!! Takový
sajrajt!
Lepidlo způsobí, že kousky hovězího,
jehněčího, kuřecího nebo rybího, které by normálně byly vyhozeny, drží spolu
tak
těsně, že to vypadá, že je to solidní kus čerstvého masa.
Problém je v tom, že maso pak nelzedobře tepelně upravit a je větší riziko
kontaminace těla bakteriemi.
Také se lepí dohromady samozřejmě většinou staré maso, nekvalitní, odřezky
atd⦦
Většinu tohoto lepeného masa kupují restaurace…, ale výjimkou nejsou ani
markety, kde není velký obrat ve zboží…
Lepidlo na maso je samozřejmě zakázáno…, ale koho to zajímá???
Ani není nutný překlad, stačí jen uvidět…
http://www.youtube.com/watch_popup?v=hXXrB3rz-xU

0
Obrázek uživatele Lucka
před 4 roky Lucka

karčo, když jsem na škole jezdila na různé praxe, projela X masokombinátů, velkovýroben a jatek (i těch největších v ČR) a pamatuji, když do jejich výrobků sypali asi 4 různé pytle "čehosi", řekli mi tam pouze, že je to kouř (kouřové aroma), ale pytle byly vždy s něčím jiným...vždycky jsem věděla, že to nebude nic "nevinného" jako kouř apod... Inu, uzenářům a masosaurům přeji dobrou chuť...(přála bych jim třebas jen jedinou návštěvu tam:)

0
před 4 roky Anna

Jak se dělá palmový olej... je to hnus, jinak to nazvat nemůžu... http://www.youtube.com/watch?v=god62gLOx_4&feature=player_embedded

0
Obrázek uživatele Danah
před 4 roky Danah

Léčitelka paní Moučková- udělejte si na ni čas, shrnula vše o zdraví celkem dokonale: http://www.cestyksobe.cz/prakticke-rady-zname-lecitelky-ad2212/

0
Obrázek uživatele mumunka
před 4 roky mumunka

Pár odkazů na dokumenty, které mě v poslední době zaujali :
http://www.youtube.com/watch?v=ABwmukFqppo
http://www.youtube.com/watch?v=CNDOGHlZBGc
http://www.stv.sk/relacieaz/dvojka/dokumentarny-klub-svet-podla-spolocnosti-monsanto/
http://www.youtube.com/watch?v=buwb6TMahW0
A tento, sice není o jídle a potravinách, ale hodně zajímavý
http://www.csfd.cz/film/332223-bulb-fiction/
http://www.youtube.com/watch?v=i6WBh0P-Ztg

0
Obrázek uživatele Anywetta@
před 4 roky Anywetta@

http://www.cestyksobe.cz/huncovska-barbora-vorsila-marek-otevri-oci-ad2431/

0
Obrázek uživatele Monika
0
před 4 roky Danah

O homocysteinu: http://www.karelerben.cz/homocystein-objev

0
Obrázek uživatele Mirek
před 4 roky Mirek

Doporučuji. O vodě, její paměti, a schopnostech o kterých vlastně vůbec nic nevíme.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5zWgTUr0GwU

0
Obrázek uživatele Jirka
0
Obrázek uživatele Sunriska
před 4 roky Sunriska

Funkční potraviny pro zdraví - přehled potravin, které by neměly v našem jídelníčku chybět + spoustu zajímavých rad...:)
http://www.youtube.com/watch?v=l2ggjj_0HfQ

0
Obrázek uživatele Sunriska
0
Obrázek uživatele Lucka
před 3 roky Lucka

http://creativelife.cz/?p=10417
Při pohledu na tyto karikatury nemusí člověk dlouho přemýšlet, jak moc reálně se to dnešnímu světu (bohužel) podobá...:(

0
Obrázek uživatele Sunriska
před 3 roky Sunriska

Lucko, moc pěkné, a zároveň opravdu smutné..:( Všechno si ale dělají lidé sami...

1
Obrázek uživatele Lucka
před 3 roky Lucka

Bohužel... podobně jako v obrázcích - vše to ovládá lidská nenasytnost, peníze, honba za nimi a také stupidita těch, kteří už selský rozum ztratili dočista...

0
Obrázek uživatele Lucka
0
Obrázek uživatele Mirek
před 3 roky Mirek

Sice to není o potravinách, ale nádherně vysvětlené, jak funguje centrální banka v čele s Fedem a jak málo gramotní jsme. http://www.youtube.com/watch?v=i8SKl4qZHLo

0
před 3 roky Fajn

Rakuska kvalita masovych vyrobkov je vyssia a do tych istych vyrobkov pre ine staty nizsia. Kazdy to uz vie a tu len na ozivenie pamete. http://zivot.azet.sk/clanok/13981/klamstva-o-potravinach-krmia-nas-hnusom-tvrdi-clovek-z-brandze.html

0
Obrázek uživatele Boo67
0
Obrázek uživatele Martin Vozka
0
Obrázek uživatele Lucka
před 3 roky Lucka

Toto jsem viděla, velmi zajímavý dokument...

0
Obrázek uživatele roztomilymedvidek
před 3 roky roztomilymedvidek

velmi zajímavá pravda jednoho malého českého výrobce masa a uzenin:
http://www.pandrhola.cz/clanky.php?kat=pravdy&uniqueid=992358555241895864

0
Obrázek uživatele Martin Vozka
před 3 roky Martin Vozka

Má pravdu, ale neuvádí ji, vzhledem k tomu co vyrábí, celou :-)

1
Obrázek uživatele roztomilymedvidek
před 3 roky roztomilymedvidek

Ano ale je to menší zlo pro ty co jedí maso, píše o tom, že když chceš jíst maso, tak se dá jíst i celkem zdravě..

0
Obrázek uživatele Monika
1
Obrázek uživatele Sunriska
před 3 roky Sunriska

Sice nic, co by úzce souviselo se zdravým, ale stojí určitě za mrknutí! Krátké videjko o realitě a dopadu virtuálního světa...Je to tak pravdivé, že mi chybělo k slzám opravdu málo...

0
Obrázek uživatele Martin Vozka
před 3 roky Martin Vozka

znám. pěkné. Taky jsem byl naměkko :-)

0
0
Obrázek uživatele Jirka
před 3 roky Jirka

Hnus. 

0
Obrázek uživatele Anywetta@
před 3 roky Anywetta@

Hrozné...ani jsem se nemohla dodívat :-(

0
Obrázek uživatele Martin Vozka
před 3 roky Martin Vozka

Jojo, i to je realita hromadných chovů. Různé nákazy a pak likvidace. U nás se ale určitě likviduje humánněji. Pod slovem humánněji rozuměj tak, abychom my nic negativního neslyšeli a neviděli. Jsme přeci lidi, ne?

0
Obrázek uživatele sharunka03
před 3 roky sharunka03

Koukala jsem na video a ano, je to špatný. Taky si říkám, proč pořád lidi jdou za tím, aby čím dál víc nic nemuseli, protože je tu přece ta skvělá technika. Ani já jsem neušla některým vymoženostem, ale chytrý telefon dodnes nemám a mít nebudu. Facebook též nemám a na netu kukám jen na praktické věci o to co mne zajímá. Žádné vykecávání s kámošema po netu, když už, tak sms a domluvím si schůzku a pokecáme.

0
Obrázek uživatele sharunka03
před 3 roky sharunka03

Ještě že jsem z generace, kdy jsme znali "jen" venek, ale to "jen", to bylo to nejkrásnější, kolo procházky prostě všechno, to co dnes už se vidí jen málokdy. Dnešní mladí vysedávají u kompu a chtějí se jen bavit a tváří se jak mají vše "na háku", to mě nejvíc štve, že už mají myšlení úplně jiný, než máme my.

0
Obrázek uživatele Martin Vozka
před 3 roky Martin Vozka

+sharunka03 Taky jsem z té generace, kdy nám ke strávení dopoledne a zábavě stačil klepáč před barákem, kolik jsme si na něm vymysleli her :-)

Ale pokusím se vám ukázat jiný pohled na věc.
Nové technologie... Musí se umět využívat ke svému prospěchu, ne se nechat jimi ovládat. Já např.: Používám chytrý telefon, protože v něm mám všechny kontakty, nepoužívám už papírový diář, papírovou poštu, vše se mi synchronizuje přes Google účet s domácím PC i s pracovním PC, takže mám všude aktuální kontakty, úkoly, soubory, které vytvořím v práci mám doma k dispozici hned po zapnutí soukromého PC (v podstatě už nepotřebuji flashdisc), využívám připomínky pomocí sms, atd.... V přírodě a v autě používám turistickou i auto navigaci v chytrém telefonu a nepoužívám už papírové mapy. V obchodě často využívám zdejší aplikaci na éčka a potraviny. Často používám i sdílení fotek s dcerou, pokud zrovna není na výletě se mnou a jsem rád, když mi i ona pošle nějakou fotu co zrovna dělá. Býváme dost často daleko od sebe a tohle spolu s telefonováním tuhle vzdálenost pomáhá překonat. Bratranec je v San Franciscu a jen lituji, že moje maminka se nenaučila tyhle technologie využívat, takže jsme odsouzeni jen na sms a telefony a návštěvy tak 4-5x do roka.
Je přeci jen na nás co a jak budeme využívat a jestli se necháme zneužívat.

Píšete, že vyhledáváte informace na internetu... Napíšu možná kontroverzní věc: "Facebook je nejlepší věc, jaká může být na internetu." Jsem si vědom toho, že odvádí lidi (kteří se nechají) "od života", ale je to jako se vším... Je vynikající sluha, ale zlý pán. Člověk si musí udělat ze všeho sluhu a nedovolit mu, aby mu vládl. Na FB mám v přátelích jen mně blízké lidi a lidi, kteří jsou mi nějakým způsobem motivační. Když si přidáte do přátel ty správné lidi a dáte se do správných skupin, informace budou za vámi chodit samy. Lidi, které FB odvádí od života, by se stejně nechali odvádět něčím jiným a příroda by to nebyla :-)

A mladé bych rozhodně nezatracoval. Tohle o nás říkali naši rodiče a o nich jejich rodiče... Do značné míry to bylo a stále je na nás, jací jsou. Nejlepší je osobní příklad.

0
Obrázek uživatele sharunka03
před 3 roky sharunka03

Tak mě to nemusíte vysvětlovat, já jen koukám na ostatní, jak se prostě nechají ovládnout. Že prostě co zrovna letí tak to je ve smyslu: "jo to musím mít taky, ať jsem in". Však já si to dělám po svém. A naopak, já si našla partnera na netu a jsme šťastni, za to moje kamarádka dlouhá léta bez partnera a pořád si myslí, že na chlapa toho pravého narazí na ulici a to ji nemůžu prostě vysvětlit, že už to tak dnes nefunguje. To že si hledá vše možné na netu, to ji jde, ale jak má jít o partnera, tak ohrnuje nos, jako, že by ji to přišlo ponižující. Hlavně, že je furt na netu, že ani pomalu od toho neodlepí oči, ale partnera, tam najít, to ne.

0
Obrázek uživatele sharunka03
před 3 roky sharunka03

A právě, že fb, jsem kdysi měla a má ho dodnes můj přítel a přišlo mi to ten systém tam takovej celej na dvě věci a koukám, že se nic moc od toho nezměnilo. Pořád se chce každej kamarádit, pořád chodí návrhy na nějaké stupidní hry nebo testy, no nevím. Jinak jak jiný říkají, že tam našli spoustu kamarádu, co dlouho neviděli, tak u mě teda bohužel, to nějak nevycházelo,hledala jsem jich několik, co jsem neviděla,ani nepamatuju a přesto mi to nic nenašlo, ono taky na fb není každej a taky nemusí být, není to povinnost. Já mám skype a to mi stačí, kdysi jsem měla i ICQ ještě jeden chatovací systém, nějakej live messeenger (jestli si to dobře pamatuju,možná se to jmenuje jinak), ale už nemám a stačí mi prostě, to co mám. A že přijdou další věci a další atd. tak není nikde psáno, že to musím mít a že to bude něco světoborného. A jak jste psal, vše má své pro a proti, to máte pravdu a já to vím též.

0
Obrázek uživatele Martin Vozka
před 3 roky Martin Vozka

Prave,ze na FB se da krasne nastavit co chci a co nechci videt. Kamarady si pridavam jen ty ktere chci a ne jen ty kteri chteji mne. Proto najdu na svem FB jen to co videt chci. On se FB i uci a predklada vam napr. Podobne veci ktere lajkujete. Takze muj FB je do znacne miry zrcadlem mne.
Zadosti her jsem si vyblokoval jako prvni. 
A jak jsem psal, lidi co cuci ted cely den na internet by stejne cuceli na TV a nic smysluplneho by nedelali. 

1
Obrázek uživatele Lucka
před 3 roky Lucka

Je mi smutno z toho, v jaké době, činech a "normálnostech" žiji... :((
>http://www.prawda.cz/deti-odsouzene-na-dozivoti/

0
Obrázek uživatele Martin Vozka
před 3 roky Martin Vozka

Máte pravdu Lucko. Člověk je v mnoha věcech pokrytecký... Mně je z toho taky smutno. Naštěstí jsou tady takové organizace, díky jimž se tyto případy zveřejňují a začínají se minimalizovat. Bohužel pro ta zvířátka to není dostatečně rychlé. Já jsem členem Svobody zvířat a podporuji je jak svým členským příspěvkem, tak i občasnými dary. 
http://www.svobodazvirat.cz/

0
Obrázek uživatele Lucka
před 3 roky Lucka

Ano, sama jsem propagátorkou SZ.. ale myslím, že tohle "zlo" se nevymýtí nikdy, vždycky se najde někdo, komu tohle bude ukradené... :(

0
Obrázek uživatele Martin Vozka
před 3 roky Martin Vozka

To je pravda, ale důležité je, aby ti, kterým to ukradené není, nebyli zticha. Už je hodně úspěchů podobných sdružení. Takže si myslím, že význam mají.

0
Obrázek uživatele Boo67
0
Obrázek uživatele Martin Vozka
před 2 roky Martin Vozka

Věřím v to, že se skupina lidí snaží ovládat (a ovládá) víceméně celý svět, věřím, že se tak děje i za pomocí chemických látek, ale tenhle článek jsem ani nečetl. hned první dvě věty mne odradily a naznačily kvalitu informací:
"...Toto je sdělení, které jsem dostal z důvěryhodného zdroje. Pochází údajně od pilota USAF..."
Tohle nemůže brát

0
Obrázek uživatele ZdraváPotravina.cz
před 2 roky ZdraváPotravina.cz

Doporučujeme ke shlédnutí zajímavý pořad o éčkách přidávaných do potravin.


0
Obrázek uživatele sharunka03
před 2 roky sharunka03

Super, díky za video,teď to rozešlu mým bezvěrcům,tak snad už uvěří a začnou se stravovat lépe.
HOTOVO!!! Tak teď budu čekat na výsledky :-)

0
Obrázek uživatele Monika
0
Obrázek uživatele Martin Vozka

Nový příspěvek do diskuse

Jméno

Email

Ochrana proti SPAMu

  «   Napište číslicí kolik je 7 + 8


Přidat příspěvek