Léčba retinoidy

0
Obrázek uživatele karča
před 5 lety karča

Celý život (od puberty) trpím akné. Někdy bývá klidnější období, teď už je několik měsíců bouřlivé - od drobných nejspíš ucpaných pórů,po bolavé podkožní vředy, celý obličej bolí při jakékoliv mimice. Už dávno jsem změnila životní styl, daří se mi hodně omezit sladké, bílý cukr, bílé pečivo, mléko jen do kávy. Stoprocentní ale nejsem, na to nemám vůli a nebyl by to pro mě život. Z této úpravy stravy mám radost, více už by bylo utrpení. Myslím, že kdysi dávno mi na to pomohla jedině antikoncepce, které jsem nyní ale odpůrcem. Kožní mi řekla, že příčinu vypátrat nejde, někdo tím prostě trpí a navrhla mi léčbu retinoidy, která prý je zaručená. Nechce se mi patlat na sebe zase několik druhů ATB, přírodní a jakákoliv jiná kosmetika naprosto bez výsledků. A tak držím v ruce informovaný souhlas a zvažuju, zda tuto nejspíš hodně drastickou léčbu podstoupit. Při otěhotnění je tato léčba důvodem k interupci.Tk si říkám, jestli své tělo tímto víc nezhuntuju, než si pomůžu. Ale - léčba by trvala 3/4 roku a pak bych měla klid. Prosím, nemáte s touto léčbou někdo zkušenosti nebo chemicky vzdělaní - můžete mi k tomu něco napsat, varovat nb uklidnit? Retinoidy = uměle vyráběné látky, chemicky odvozené od molekuly vitaminu A. Tak proč ta nebezpečí, když "jde o
vit. A" . Děkuji.

0
Obrázek uživatele Danah
před 5 lety Danah

Ahoj Karčo, právě dnes byla v televizi zase "Potravinová nemocnice". Přišel student s opravdu hrozně vypadajícím akné na obličeji i na zádech.Doktor ho vyšetřil a dietetička ho zpovídala ze stravovacích návyků a doporučila změnu stravy. Uváděli akné jako důsledek nerovnováhy hormonů, a léčba spočívala v docílení nízké hladiny inzulínu: doporučeny byly potraviny s velmi nízkým glykemickým indexem- cereálie ap.Žádné "rychlé cukry". Za 4 týdny hoch přišel na kontrolu, výrazně se mu zlepšila pleť a byl nadšený-i když věděl,že musí pokračovat v nastoupené cestě. Ještě dodatek: předtím ho doktoři "léčili " bez úspěchu 4 roky. Spíše metodou pokusu a omylu. Tak držím palce. Zítra napíšu něco o retinoidech. Brou.

0
před 5 lety evysek

vysoke davky vit. A jsou teratogenni, nic vic, nic min, miminko by nebylo v poradku.

0
Obrázek uživatele karča
před 5 lety karča

Danah, evysek, děkuji moc zatím. Další miminko během tří let neplánuji.

0
před 4 roky Ilona

Ahoj,zkusila bych dvě možnosti:1)Kup si v lékárně zinek,týden jez trojnásobné množství,než je doporučeno na obale,po týdnu začni postupně snižovat dávku na doporučené množství,užívat dlouhodobě.2)Akné může způsobovat metabolit při odbourávání testosteronu,který mají nejen muži,ale i ženy.Kup v lékárně výrobek na prostatu u mužů(saw palmetto) a užívej.Také je důležitá detoxikace organismu,zdravá strava a chránit se před stresem.Přeji hodně štěstí,Ilona

0
před 4 roky karča

Děkuji, Ilčo. Teď mám chvíli klidnější období. Držím 28-denní detox podle Mačingové. Až se problémy zase objeví, budu myslet na tvoje rady.

0
před 4 roky Arabela

Nevim, zda nejdu s krizkem po funuse - ale mila Karco, zamyslete se, zda vas problemy nemuze zpusobovat zlaty stafylokok - ja to tak totiz mam - a musela jsem si na to prijit sama. Moje akne tedy neni akne, ale stafylokok, ktery mi radi na mandlich (nic me neboli, nemam vubec anginy) a zpusobuje mi zanety v podobe hroznych hnisavych bouli na brade. Hodne stesti.

0
před 3 roky Jirka

Chtěl jsem se jenom zeptat, jestli nematé někdo zkušenosti a nevíte, jestli je nebezpečné užívání retinoidů společně s kreatinem? Děkuji.

0
před 4 měsíci Káťa

Ahoj Arabelo a jak jsi prisla na to ze mas stafylokok? Ja mam stejne priznaky.Dekuji Katka

Nový příspěvek do diskuse

Jméno

Email

Ochrana proti SPAMu

  «   Napište číslicí kolik je 6 - 3


Přidat příspěvek