Jak se správně stravovat při zvýšené fyzické aktivitě

0
Obrázek uživatele Ivanqa
před 5 lety Ivanqa

Můžete poradit, co vhodného jíst/pít, aby tělo vydrželo při vyšší námaze a člověk nebyl vyčerpaný? Co si dát, když člověk vyrazí na celý den ven na kolo nebo jiné náročné aktivity? Člověk potřebuje víc energie, ale zároveň se nemůže napráskat a nejhorší je, když dojde energie... Co tedy jíte a pijete před, při a po sportu a v jakých časových intervalech?

0
před 4 roky Sára Horynová

Dobrý den , hraji fotbal a potřebovala bych se dozvědět jak se správně stravovat při tomto sportu. Děkuji Sára

0
Obrázek uživatele Slunew
před 4 roky Slunew

dobrý den - před sportem tak 45-30 min. by jste měli doplnit sacharidy - ty komplexnější aby mělo tělo na co "jet" - čím víc vytrvalostní sport to má být tím více - pro běžného rekreačního sportovce - banán, musli tyčka bez polevy - případně je-li to někdy po obědě, tak brambory nebo celozrnné těstoviny... během sportu doplňovat tekutiny a je-li to opět sport vytrvalostní - déle trvající je dobré přidat třeba cukerné gely - nebo méně sofictikavané - cukr(med), 100% džus naředěný vodou...prostě cukr...po ukončení pohybové aktivity do 10 min doplnit cukry a pak i bílkovinu - takže se normálně najíst něčeho lehčího, kde bude bílkovina (maso, ryba, vejce, sýr, tvaroh) a nějaká příloha...jinak pokud je sport ve velkém, tak se to dá vyřešit i sacharidovými nebo proteinovými koktejly)

Nový příspěvek do diskuse

Jméno

Email

Ochrana proti SPAMu

  «   Napište číslicí kolik je 10 - 5


Přidat příspěvek