Jak změnit jídelníček?

0
Obrázek uživatele kleinovaniky@
před 5 lety kleinovaniky@

Dobrý den,
už několik let, začalo to asi ve školce, mám problém s jídlem. Je mi 17 let, jím ráda, ale můj jídelníček je dost omezený. Jím jen kuřecí maso, nejím většinu omáček, těstoviny, celkem dost druhů zeleniny, houby atd... Většinu mého jídelníčku tvoří nezdravá a tučná jídla. Měřím 170 cm a mám 55 kilo, nemyslím si, že bych potřebovala nějak hubnout. Jen bych chtěla změnit svoje stravování a nevím jak. Slibovala jsem si, že každý týden zkusím něco nového, ale nikdy se k tomu nedokopu.Začaly mi padat vlasy a to mě dost děsí.
Děkuju za odpovědi

0
Obrázek uživatele Danah
před 5 lety Danah

Ahoj,jsi ještě hodně mladá na to, abys neměla energii a chuť něco změnit. Měla jsem v dětství také moc špatné návyky, byla jsem mlsná a vybíravá v jídle. Copak snídáš? Zkus ráno jíst cereálie nebo celozrnný chleba, a ovoce. Dopoledne se mají jíst sacharidy. Záleží na tom,jestli se stravuješ venku nebo máš čas doma si něco připravit, a jestli zkoušíš i něco sama vařit. Co pitný režim?

0
Obrázek uživatele kleinovaniky@
před 5 lety kleinovaniky@

Ke snídani si většinou dávám jogurt, nebo právě Vámi zmiňované cereálie. Doma si moc nevařím, protože se bojím experimentovat. Takže když už ano, tak jednoduchá jídla, která nejsou většinou úplně zdravá. Pitný režim dodržuji, s tím problém nemám.
Jím pravidelně, ale prostě mám problém do jídelníčku zařadit nová jídla. Většinou nic neochutnám a raději se držím toho, co znám a mám ráda.

0
před 5 lety Jitka

Zkoušela jste si vařit polévky? Dají se udělat zahuštěné svačinové nebo jen vývary.Jako hlavní jídlo klidně zapečené brambory, když nejíte těstoviny.A ryby jíte? Dělám rybí karbanátky pečené v troubě, abych je nemusela smažit. Je to mňamka, za chvíli hotové a není s tím moc práce.Jinak zkuste experimentovat s vařením.Bát se nemusíte. Začněte od lehkých věcí, které se nedají moc pokazit a pak můžete zkoušet těžší. Já taky tak začínala, nemuměla jsem uvařit ani polévku.

0
před 5 lety Jitka

Mně třeba osobně cereálie k snídani nechutnají. Musím mít chleba s něčím, stačí třeba jen plátek šunky nebo sýra. K tomu si dám třeba rajče. K svačině si dělám zeleninové saláty nebo jen tak nakrájím zeleninu do misky. Někdy mám jogurt nebo banán. Oběd si dávám po práci doma a večeřím většinou už jen kousek chleba s něčím nebo polévku.

0
Obrázek uživatele Danah
před 5 lety Danah

Někde tady v diskuzi "Vysokozbytková dieta" jsem psala, jak se do pekáčku dají nakrájet vrstvy dobrot, masa, zeleniny, a zapékat. Je to velmi snadné a variací je nespočet. To by bylo řešení také.

Nový příspěvek do diskuse

Jméno

Email

Ochrana proti SPAMu

  «   Napište číslicí kolik je 3 - 1


Přidat příspěvek